| 日誌統計 |
| 站內搜尋 |
| RSS 訂閱 |
2007 年 6 月 26 日 星期二 ![]() |
| 哈哈''' | 分類: 未分類 |
哈哈''''今日摑鳩何啟朗呀//''' 一巴車埋去,,,心都涼 勁開心'''佢仲同我講'' 請我飲包野算'''唔好打''' 都戇鳩鳩.... 星期5仲要打鳩佢老母個臭化系'''
今日好開心呀'''見到佢叫我=3=
la同靜2 S0r啊
比左你地上檯 |
|
| 發表時間:2007-06-26 11:48 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] | |
| 訪客留言 (返回 nkmidk 的日誌) |
|
miki223 於 2007-07-03 10:13 PM 發表:
嗨嗨..
10年冇黎啦..” 好耐冇反.." 我是黎安安的.. |
|
|
゚゚aNgeLa.."} 於 2007-07-02 01:11 AM 發表:
[[゚刀吾知做咩擺我地上^木台.."||
-^-" |
|
|
亞2"]] 於 2007-06-30 07:22 PM 發表:
車!`
擺我*木台"]]都唔講聲先" 算..。 |