今日真係好悶
朝早06.45分先起身
07.10分出門口
07.38分係翠寧食野
07.54分到學校
08.15分上英文堂上到一半悶到訓左
09.15分上化學堂聽個實習老師係到講書
10.15分洛左去canteen買三文治同埋d糖上課室食
10.35分上地理堂靜到唔知點形容
11.35分上中文堂一路食糖一路傾計當左陳錦鴻冇到咁
12.35分lunch咩都冇食過坐係canteen到同fd吹水知後上左電腦室用左6分鈡電腦
跟住上左通識室睇左陣戲
13.35分上數學堂冇野做訓左教
14.35分上英文堂今堂係度做堂課係今日最乖既一堂@_@
15.35分聯課~去左捉棋
16.35分離開知後打比fd問佢打唔打波完先d人話去
跟住個個要留堂所以早反
今日係咁多
|