終於挨過左9日on居ge考試
DT戈陣發現寫錯字....當時先發覺...冇擦膠!!!!!!!Orzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
突然發現補習姐姐比我個圓規...Yoooooooooooooooooooooo!!!!!~~~~
有舊w0r.好彩到你=]笑左..
好耐冇打.=](不是fly機)
今日超開心.考完試即踢波
then去左rhine屋企.;=]
賭錢.大小.魚蝦蟹.正!!!!!!!
輸哂D錢.冇錢食野.唯有用8達通la V_V
又返學校踢波.阿sir冇返
亂哂.haha又幾好玩.頂爆頭=]哈哈
返到h0me.傾1陣電話都要罵.0n居
同samson打機.
88888888888888888888888888888888888888
|