2006 年 11 月 6 日  星期一   晴天


又睏又氣>0< 分類: 未分類

我今天整日都不知道怎麼的好睏@.@........好不容易才熬過呢~

bio*2:整體來說,我兩堂都沒什麼聽書.....眼皮有千斤重'''''''''zzzzz

放lunch之前:釣魚ing...........

今日去了味軒吃,蛋米線好好味丫*(^^)*

中文@1:因為蛋米線的激勵,我很精神咧^^我相信食野是最啱用來提神的

中文@2:我又開始睏咧''''X(........啐啐念ing:我要吃東西....我要吃東西....我要吃東西....我要吃東西

週會:又是她哎XXXXXXXXXXXXX為什麼每次都是我們班!!!!!第幾次呀!!!!!!!!!!!!!又要嘥時間寫佢篇文!!!!!!!!

p.s.不過,套片都唔錯^^






訪客留言 (返回 nomorewing 的日誌)


穎 於 2006-11-07 07:39 PM 發表:
聽其他班既人講...(加埋2e)
都話我地班o個陣冇咩聲...2e仲嘈我地好多...
佢針對我地之ma!!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



claiyee 於 2006-11-06 09:06 PM 發表:
真係好黑人憎lor 佢
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



yinyin 於 2006-11-06 07:14 PM 發表:
不喜歡週會,特別是今次
唉~又是3c班,又被罰了....
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

總之,有佢係到既地方都唔會好得去邊架嗱 .\  /.
Posted at 2006-11-06 08:33 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



TING 於 2006-11-06 06:58 PM 發表:
魚蛋個頭擋住哂,搞到我完全睇唔到套片/3\
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

嗯'''''^^"魚蛋實在太高了吧~好像有180cm呢~
Posted at 2006-11-06 08:31 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
我忘了
一週的見聞
好久沒有寫lo~
心情低落
文章分類
全部 (17)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
尚無任何好友
自訂欄位(一)
尚無任何內容
RSS 訂閱
RSS Feed