2006 年 11 月 13 日  星期一   晴天


今日我生日呢~ 開心 分類: 未分類

今日係我地thmss的pe day同時都係我的生日^^

朝早,我la,yinyin仲有c mei一齊去北區運動場

我第一日就要去long jump同做timekeeper,好多人同我講happy birthday,yinyin同c mei講左超過廿次,令我覺得有d煩,雖然係咁,我都好開心

opening:就算我點想像,都依然覺得個幾支旗好似梅菜=.=今年個啦啦隊個opening唔係咁好睇,好唔容易先等到阿潘校長講完佢既偉論,我就即刻落去換衫

longjump:我第一次竟然miss左喎>,<仲好傻咁係到等住,搞到得番兩次

lunch之後:要做timekeeper嗱~~~>/\<第一次做,好緊張ar@"@後來發覺原來好易上手,好easy,我咁醒,一定掂la^0^

5:00:我好攰ar~企左成兩個鐘,腳仔軟>0<

最後,好多謝同我講過happybirthday既人~~






訪客留言 (返回 nomorewing 的日誌)


claiyee 於 2006-11-14 08:47 PM 發表:
鍾唔鍾意份禮物呢?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



yyinan 於 2006-11-13 08:11 PM 發表:
任穎琳,生日快樂啊~~~~生日快樂啊~~~~生日快樂啊~~~~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
我忘了
一週的見聞
好久沒有寫lo~
心情低落
文章分類
全部 (17)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
尚無任何好友
自訂欄位(一)
尚無任何內容
RSS 訂閱
RSS Feed