☆nono的日記☆
nono02134
暱稱: nono
性別: 男
國家: 香港
地區: 觀塘區

« January 2015 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

最新日誌

踩單車的日子
無奈的日子又黎= =
最後一次打日誌
親人會變嗎?
成長和身體健康,邊樣係...


日誌分類

全部 (32)


訪客留言

最近三個月尚無任何留言
 


RSS Feed
2007 年 10 月 22 日  星期一   晴天


無奈的日子又黎=v= 鬱悶
今日好黑仔,又打爛野跟住重比人鬧,好無奈= =打爛野係人都會打爛架啦= =,咁就比人鬧左喎金ge= =,都唔知點解次次比人鬧都會比人鬧到金= =,跟住心情好無奈,無哂心情玩
我都好耐無打過有誌,因為而家無咩時間,有時間都未能有題目講,成日都唔知自己想點,成日都覺得悶,都唔知點解,
但係見親其他人都有野做(例如出制個d......),自己想做咩都咁悶,玩電腦都係,一時玩下個樣一時玩第二樣,都唔知有咩好玩,超無奈= =,自己都唔知想做d咩,做又覺得悶,唔做都唔知有咩好玩,我自己做人都唔知有咩意思,成日都有諗呢個問題,成日諗[人係生出黎就要讀書,由小學讀到中學,但係在升學中覺得會撞到好多困難,讀書成日有測驗個d,唔根成績又升唔到學,都唔知點解一定要有測驗重要係測到高分,我諗就不如就咁過算啦重正咩測驗,測驗又影響成績,有d重影響家庭生活,都唔知點解要有測試個d先可以升班或搵到工做,番工個d教教下就會識架啦,點知做要正個大考,重要考得高分個d先比人做野-v-)呢d生活真係可以另人開心?呢d就係所謂ge正常生活?
做一個無奈人都會有d唔開心,都會做到一個無奈人,我都曾經試過做過,過次係因為成日覺得自己做咩野都咁失敗,成日都好似想死,後來有幾個好朋友鼓勵我,先至唔覺得自己係一個無奈人
而家自己覺得都有小小無奈,因為打爛野就比人鬧左喎金e,所以都有小小無奈
但我都會自己諗下有無自己做錯到,做錯左自我反省