今日終於國慶,我覺我都有小小開心,都有小小唔開心,開心就係可以睇到煙花,一年,第一兩次睇到煙花,但係都有小剃唔開心, 就係有d煩事,就係我阿媽又黎係到煩- -,都唔知佢想煩到幾時,係咁叫人溫習,重有幾個月都係到煩,再係咁比佢煩,我都想死, 我又唔係天才,都唔知係咁蛄我溫都無用啦,係咁迫真係比佢迫死= =,都唔知點解狂叫,我又唔係天才又唔係神童,係咁叫真係想自殺 國慶都叫人溫,個個盲可以玩,都唔公平,呢個世界真係黑暗= =