今日好忙.......唔打la~~
好久冇打Blog啦.....
今日學校放假,我個FD彤彤約我,呀妲同瑩瑩走拒屋企玩.我同呀妲約左7:30係我村口等彤彤呀爸來接我吔之後10點正走接瑩瑩.
彤彤屋企有隻狗仔個名叫毛毛,品種係玩具貴婦,我吔抱起拒就會親你,搞到我吔成口口水.....
我吔四個2點正(pm)就行走補習(兆康).加多句:今日真係好鬼熱 >3<