好慘呀!今日補完習好悶,感味同啲FD去公園玩吓囉......跟住玩下玩下有個平時都來公園玩的死肥仔(仲好乞人憎)來咗,我自已行下行下......個死肥仔一個臭書包飛過來我到,頂頂頂頂頂
補習之後就番屋企,番到屋企都冇野做.......因為日日都係換衫開電視睇J2,之後就開電腦上MSN. 差唔多日日都係感