| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2010 年 1 月 1 日 星期五  |
| 2010-01-01 |
分類: 未分類 |
2010-1-1
無咩特別野-.-
又係係屋企
所以無聊打blog
今日傻左甘狂練琴
手殘啦-3-
但係唔知點解鋼琴個感覺唔同左
我唔識形容
d音...怪怪地
我好似平時甘彈
明明係無錯音
可能係無左果份情感
d音唔同晒
定係因為太耐無調音呢-3-
唔理啦
繼續練
練到手殘就算啦
88
|
網主回覆
哈哈
呀grand媽人老
手指唔靈活??xd Posted at 2010-01-03 12:06 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
thx cm Posted at 2010-01-03 12:09 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
thx cm Posted at 2010-01-03 12:09 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
係呀 Posted at 2010-01-03 12:09 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
唔比???哈 Posted at 2010-01-03 12:09 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
哈 Posted at 2010-01-03 12:08 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
唔比咩-.- Posted at 2010-01-03 12:08 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
唔抵得@@? Posted at 2010-01-03 12:08 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
唔識呀!!xd Posted at 2010-01-03 12:08 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|