好似好耐無聽譚校長啦>_<
youtube 去歌(mv版) :http://www.youtube.com/watch?v=uB_WYhvJFQQ&feature=related
歌詞 : http://hk.music.yahoo.com/album-song.html?songcode=HKUM70700846
原曲係日本人作架
都係比人拎左填詞-,-
霧之戀 譚詠麟
左麟右李09版:
http://www.youtube.com/watch?v=N-ezNLLUZdw&feature=related
我覺得03版夾得好d-,-
左譚詠麟 右李克勤 xd
克勤同學版xd http://www.youtube.com/watch?v=7RZAld_BJgM
|