今日又打blog
打黎做咩-.-
比人睇掛= =
今朝早番d起身
因為我無簽體溫紙-.-
好kai
其實有prefect掂行掂過都得-,-
hea下hea下又到music
不出所料
music份卷係fail
但係唱歌應該可以拉番掛-.-
我唔想有第二科fail
好樣架-.-
lunch打左陣波
中文堂
首歌實在太正
係我一早背熟晒歌詞的 <<楓>> 周杰倫
以god's speed ko左 下邊果part
望番上去-.-
唔識-3-
放學
去學琴
無野發生
但係ms要我學樂理啦><
算-.-
我懂了 不說了
88
坐輕鐵返屋企果陣
我將呢首歌聽完又聽
每次當苦惱失意
漆黑的K房裡 圍住
喉嚨呼出 每個生字
這歌詞 原來碰倒他痛苦處
*要吐苦水也許我不願意
瀟灑分手裝作太輕易
然而啤酒 仍苦得相當諷刺
讓我關門 利用咪高峰哭喊幾次*
#沒有歌 怎敢說心事
受了傷 始終怕別人知
我和你吻別 在無人的街
張學友唱出我的情節
沒有歌 怎敢說心事
受了傷 點首更絕情詩(始終怕別人知)
你的背包 讓我走的好緩慢
陳奕迅那首歌 是唱了他自己
沒有歌 做人
只懂苦唱怎去遮風避雨#
Repeat * #
|