| «‹ March 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | | 29 | 30 | 31 | |
|
2010 年 2 月 5 日 星期五  |
| 2010-2-4 |
分類: 未分類 |
補打琴日
朝早6點9起左身
on msn , faceook+ qooza
太無聊啦我-,-
跟住玩完7點11先返去
1,2堂英文
我好專心架-,-
只不過死膠釗成日同我傾計
我望到佢個on9樣
忍唔到笑=,=
3,4堂數學
congruent triangle無聊到爆
數學差d要訓覺
押韻架xd
小測12分><
5,6堂中文
照常地遊魂
armarm教果課書叫<<魂>>
arm晒
-,-
上上下堂同chan hei傾計
比ms姚望到-,-
陳hei話:「我們在玩"咀"巴。」-,-
全場笑晒
中文堂傑作就係....
There is girl in your heart
and I know that she's Pang Ki
xd-.-
lunch照舊返歸
跟住he
青蛙好好笑-,-
我放個"哨基"係度
跟住佢倒d水落去-,-
好彩有圍裙頂住----無事
炒左果碟....
應該食唔死人xd
d冬菇好似剩係煮左2分鐘-,-
返歸食左
死唔去(!)-,-
練左陣琴就去學琴啦-,-
好
補打到此為到止
我懂了 我錯了
88
|
網主回覆
THX CM X2
on9-,- Posted at 2010-02-06 11:26 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
haa`xddd 陳hei好低b`xp 笑死我xddd comment:)
|
網主回覆
THX CM
好kai-,-
佢好似仲講過:「我們玩得很開心。」-,- Posted at 2010-02-05 09:29 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
THX CM Posted at 2010-02-05 09:28 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
THX CM
哈 唔多覺xd Posted at 2010-02-05 06:56 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
THX CM
唔得呀-,-
d三角形易到連呀媽都唔認得-,- Posted at 2010-02-05 06:13 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|