| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2010 年 2 月 6 日 星期六  |
| 2010-02-06 |
分類: 未分類 |
今日係...6號
廿三@@
朝早6:40起身-,-
又係on facebook,msn+qooza
跟住幫釗釗升少少金蠍-,-
7:50落街打波-,-
今日無咩變態野
好舒服xd
就甘打到12:30-,-
返到home
快速10分鐘一碗noodles-,-
汁野
去長沙灣補習-,-
補完去西九搵表
係大快活望極都望唔到佢-,-
之後同表一齊去婆度0,0
去左婆度---訓覺-,-
訓左陣同表+表玩酒店大亨-.-
my god
超好笑
去到最後
太家係玩換錢遊戲-,-(你比$我,我比返$你-,-)
但係我有成七萬幾蚊-,-
win左人地成二萬幾><
可能真係我太勁啦= =
食團年飯嗎-,-
我諗應該係= =
最後成十點三先走
搭車返去又見到2a某人-,-
呢次好似係第6次搭同一部車-,-
定係第5次-,-
算啦
好攰 訓覺
.我懂了 我錯了 對不起 謝謝
88
|
網主回覆
THX CM Posted at 2010-02-07 07:33 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
THX CM Posted at 2010-02-07 01:13 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
THX CM-,-
做咩 Posted at 2010-02-07 01:13 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
THX CM Posted at 2010-02-07 07:48 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
THX CM
maybe Posted at 2010-02-07 07:49 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
THX CM Posted at 2010-02-06 11:57 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|