你好,再見。
無言
nothing132
暱稱: 說好的幸福呢
性別: 男
國家: 香港
地區: 屯門區
« August 2016 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
最新文章
No. Eleven hins (續)
2010-05-31
2010-05-26
2010-05-20
2010-05-19
文章分類
全部 (72)
陳奕迅 (9)
未分類 (63)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 38
留言總數: 315
今日人氣: 17
累積人氣: 1566
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 2 月 11 日  星期四   晴天


2010-02-11 分類: 未分類

今日係第一日假期

我唔想架

但係都係開始左我的打機生涯xd

八點幾起左身

on msn-,-

打左陣機-,-

今日呀爸放假

十點幾同呀爸落街食早餐-,-

估唔到10:55到大家樂仲有早餐食-,-

食完返home

我都係無剪頭髮-,-

但係真係幾長下-.-

on cso><

同sunny哥,肥釗,老表打機

好kai-,-

我仲記得上次同低能葉玩 彊屍3

我係人,佢係屍

我用刀"隊"左佢3次佢先打到我-,-

omg

超廢xxd

 

基本上打機對我知識上無咩幫助

但係我明白左一樣野

游擊

其實 言語 都係玩游擊咋ma-,-

可能大家唔多明我講咩

算啦

 

四點幾去學琴

我呢排真係懶左練琴

中學生涯應該考到八級掛-,-xd

以我而家的speed....

 

其他野唔多想打

最後送首歌比你地xd

你地要去聽呀-,-

http://www.youtube.com/watch?v=zMX1T41M2cM&feature=related

周杰倫 退後

 

我懂了 不說了

88






訪客留言 (返回 nothing132 的日誌)


yyy6D39 於 2010-02-14 10:59 PM 發表:
我諗我之前應該聽過`
第1次聽個陣覺得好熟`
cm:)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

THX CM x3
-,-好歌多人聽係正常xd
Posted at 2010-02-15 12:33 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



yyy6D39 於 2010-02-13 05:24 PM 發表:
真係好好聽:)
comment;>
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

THX CM
見到你msn果句-,-
最美的愛情 回憶裡待續
好歌先推介架xd
Posted at 2010-02-14 09:56 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



TunG_Babe 於 2010-02-12 09:03 PM 發表:
-最後禾竟然好乖地走去聽..`
-幾好聽ah`
-cmja11`;)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

THX CM
好乖-,-xd
Posted at 2010-02-12 11:21 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Lam_bv333v 於 2010-02-12 12:55 PM 發表:
聽左xd.
超好聽.最尾好感動xDDD
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

THX CM
乖xd
Posted at 2010-02-12 02:09 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



kAtE_714 於 2010-02-12 09:49 AM 發表:
我就吾聽 你會殺到我-____-?`
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

好似你呢d on9
聽唔聽都無所謂xd
Posted at 2010-02-12 12:49 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



samantha0511 於 2010-02-12 09:26 AM 發表:
CM:)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

THX CM
Posted at 2010-02-12 12:48 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



yyy6D39 於 2010-02-12 12:00 AM 發表:
cm:)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

thx cm
Posted at 2010-02-12 08:38 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



kittybiii 於 2010-02-11 11:33 PM 發表:
冇去聽-.-xd
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

唔聽我殺左你xd
 
Posted at 2010-02-12 08:38 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



sonia_man 於 2010-02-11 11:01 PM 發表:
退後好聽呀!
我冇去聽XDD
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

唔聽我殺左你xd
Posted at 2010-02-12 08:38 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



tiffany_1209 於 2010-02-11 10:59 PM 發表:
我有去聽呀-.-
係咪好乖呢xd
良好學生XDDDD

可以唔駛理我-.-
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

THX CM
我洗唔洗讚你-,-?
Posted at 2010-02-11 11:01 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]