| «‹ August 2016 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | 31 | |
|
2010 年 2 月 11 日 星期四  |
| 2010-02-11 |
分類: 未分類 |
今日係第一日假期
我唔想架
但係都係開始左我的打機生涯xd
八點幾起左身
on msn-,-
打左陣機-,-
今日呀爸放假
十點幾同呀爸落街食早餐-,-
估唔到10:55到大家樂仲有早餐食-,-
食完返home
我都係無剪頭髮-,-
但係真係幾長下-.-
on cso><
同sunny哥,肥釗,老表打機
好kai-,-
我仲記得上次同低能葉玩 彊屍3
我係人,佢係屍
我用刀"隊"左佢3次佢先打到我-,-
omg
超廢xxd
基本上打機對我知識上無咩幫助
但係我明白左一樣野
游擊
其實 言語 都係玩游擊咋ma-,-
可能大家唔多明我講咩
算啦
四點幾去學琴
我呢排真係懶左練琴
中學生涯應該考到八級掛-,-xd
以我而家的speed....
其他野唔多想打
最後送首歌比你地xd
你地要去聽呀-,-
http://www.youtube.com/watch?v=zMX1T41M2cM&feature=related
周杰倫 退後
我懂了 不說了
88
|
|
|
我諗我之前應該聽過` 第1次聽個陣覺得好熟` cm:)
|
網主回覆
THX CM x3
-,-好歌多人聽係正常xd Posted at 2010-02-15 12:33 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
THX CM
見到你msn果句-,-
最美的愛情 回憶裡待續
好歌先推介架xd Posted at 2010-02-14 09:56 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
-最後禾竟然好乖地走去聽..` -幾好聽ah` -cmja11`;)
|
網主回覆
THX CM
好乖-,-xd Posted at 2010-02-12 11:21 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
THX CM
乖xd Posted at 2010-02-12 02:09 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
好似你呢d on9
聽唔聽都無所謂xd Posted at 2010-02-12 12:49 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
THX CM Posted at 2010-02-12 12:48 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
thx cm Posted at 2010-02-12 08:38 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
唔聽我殺左你xd
Posted at 2010-02-12 08:38 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
唔聽我殺左你xd Posted at 2010-02-12 08:38 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
我有去聽呀-.- 係咪好乖呢xd 良好學生XDDDD
可以唔駛理我-.-
|
網主回覆
THX CM
我洗唔洗讚你-,-? Posted at 2010-02-11 11:01 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|