eason歌><
又係夕爺的令詞><
去歌 http://www.youtube.com/watch?v=YbhdotL0dQg
他不姓黑 不怕黑 選了光
叫最暗黑的戲院 發出光
臨行仍不肯撒手拍出一片彩色 給仰望
他很有心 很會講 黑暗中
老 百姓怎麼發出 熱與汗
人又有幾多怕光要急於往花瓣下 被探望
未夠色 便要腥 若有日你也開鏡
願對白不要認你命
別要驚 別要驚 亂世下佈滿樽頸
這都市已吃夠血腥
情緒或高或低如此詭秘 陰晴難講理
既然浮生就如遊戲 不如坐戰機
黑暗下磊落光明中演你 心能隨心揀戲
這時期演傷心戲 戲爛人未死
失戀也死 走去死 走去死
你母親傷心到死 內疚未
誰 人逃不出債主 似三歲跳飛機 悲夠未
抑鬱也死 想去死 想去死
你當你醫生已死 沒見地
忘掉了雙星報喜 把天井當悽美地 煽未
誰也在暢讀死亡的筆記 不如來推推理
要求存似電玩遊戲 操練著戰機
死也未怕又怕甚麼苦戲 不如重溫好戲
死亡 遲早都找你 切勿憑自己
歌名係 黑擇明 歌手 陳奕迅
夕爺用日本著名導演 黑澤明個名
黑澤明d電影擅於刻劃人性、是非黑白
呢d資料解釋左頭二段歌詞的意思
我覺得夕爺呢d詞好似取笑緊想自殺果d人-,-
d歌詞好正
大家留意下啦xd
陳奕迅 - 黑擇明MV (Death Note Version) :
http://www.youtube.com/watch?v=Q4PJv1BSNxQ
呢個都幾好睇xd
|