vitas (3)
youtube去歌 : http://www.youtube.com/watch?v=4OV4zv8n1Yw
vitas 奉獻
全首歌無歌詞
得fa fi wo di la 呢d音
高音得黎
感動到人先勁xd
第一次聽
一開頭
好舒服
去到2:35開始
好震驚....
到左2:50
應該係全歌最高音....
vitas好準確甘上左去>_<
我話個音....
>_<