情變壞了 若然是錯配
就不需要祈求還再會
你一說後悔 留下更多曖昧
但到明日旅程就會很灰
別盲目配對 恨你都不對
承認失戀不見得有罪
無論戀愛再多感動著誰
還是不必說下去
話題沒有趣 沒答多一句
寧願罪人自動閉嘴 不想聽你在賠罪
然後針鋒相對 今日我學會了早點去睡
還望我會 從發夢尋求樂趣
雲變密了 就拿著雨傘
避風擋雨還留有空間
會有水花愛胡亂飛散
但都不至徬徨到孤單
緣要盡了 任情份再淡
或者都惹人憐憫一番
也許到夜晚 時候過得很慢
又會寧願我還在這空間
越盲目配對 越覺得不對
拿自己的戀愛賭最重罪
還是苦澀最懂觸動味蕾
憑什麼相處下去
別拿著證據 進入我的堡壘
為何扮誠實扮進取 只得你渴望重聚
從來沒天生一對 因為你令我愛得比較你累
無謂要我 為了你跟心窩作對
*
今日超好彩算係即放,但顯然我冇咩時間管理既天份,我居然去左睇小說睇左幾粒鐘 =口="
而且喉嚨痛+把聲好唔掂,我根本連出多句聲都唔想。
今個禮拜六個比賽我都唔知點死比佢地睇 (淚)
我依家都飯都未食,慘情十足 T^T
|