NSY日記
留言先走..唔該
nsy123
暱稱: OoNSYoO
性別: 男
國家: 香港
« November 2015 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
最新文章
2007-02-11
2007-02-11
2007-02-01
2007-01-18
2007-01-14
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 9 月 10 日  星期日   晴天


2006-09-10 分類: 未分類

今日幾hapi~~

賴b生日快樂

跟住lunch la....又打ball la....

比賽win左la~~有個亞軍~~好過冇~he~

不過我整親隻腳lo~~灰哂~~

更灰係聽日又要練ball.....= =.....

下星期日又要比賽..........wawawa~~好豐富lo~~

依家好多hw未做~!

呀桂唔駛灰~~我以後仲有排煩你~最少仲有1個半月~!



2006 年 9 月 9 日  星期六   晴天


2006-09-09 分類: 未分類

當你付出....你才會得到收獲....

當你得到了收獲....你就會發現.....收獲比你付出的~~還要多好多好多~

應用在每一樣野上

對神一樣....對朋友都係一樣

對神付出....你會得到大收獲.....除左同神有更好ge關係...已且仲有額外收穫

對朋友付出.....你會得到一個知己....一個一同成長ge顆伴~~一同經歷開心..失意

但係~對神...對朋友...同其他野唔同...

對神...對朋友...係要雙方面的....單方面的付出....有咩用~?

神已經為你付出.....你還等甚麼~?

對朋友...立即就行動吧...你的朋友都在等你呀~~



2006 年 9 月 8 日  星期五   晴天


2006-09-08 分類: 未分類

今日真係~~好搞笑呢~~

呵呵呵呵~~我d gag有進步~有進步~

文學..hist都係照書讀~~不過唔緊要la~~更重要你靠自己~

我爆左好多個ga呀今日~~哈哈

文學有...econ有...~~哈哈~~以後仲有好多好多呀~~4b~你地要聽住呀

lunch...with..靖靖..mandy...講左好多無聊野~

eng....俾人改個eng名wow= =....o哂...robert..

我都唔知咩事= =......唔緊要la~當係俾d歡笑大家~呵~

放學~打ball好high....

門訓~~做後上左我屋企wow~~我覺得我地組門訓好好呀~

分享又okay wow....仲要好多gag位~哈哈

之後....我就同人msn la~~我依幾日講野好感性~~

不過我覺得幾好~~可以幫到人~好hapi~~

都係一種福氣黎ge~~xd~



2006 年 9 月 7 日  星期四   晴天


2006-09-07 分類: 未分類

wow~~今日一返去~~升期lo= =...好不憤~~

攞住咁多野= =................

rsc堂~~寫~"我為何要信?"~~想睇咪交換lo~呵呵~~我冇所謂ge~hehe

中文....教我地讀words....eng...教idioms....中途聽到我呆哂lo= =

pe....同so ang跳舞~~都幾好ge~

原來我地pe係自己班上= =....灰哂..........................................

lunch.....同高雞..允..yo....落雨整濕哂= =.....

一返到去......就開始勁多野講......不停咁係到講~~超多野講~~

我發覺我依幾日好好好好鬼躁......有時真係~~對住一大班女仔...

又唔知講咩好......屈下屈下....有d躁= =.......

順便講埋.......我冇再學琴la~!

救命呀..媽媽..你又玩我......

又話今晚返黎食....原來又係得我一個~~咁我做咩自己係屋企食唔出街呀~= =灰哂

原來我係忍受唔到自己一個係屋企...............



2006 年 9 月 6 日  星期三   晴天


2006-09-06 分類: 未分類

今日呢....其實都唔知點咁~~eng堂~~winnie lee係咁叫人起身答問題= =

我幾驚佢叫我....我好唔慣上堂講英文~

對唔住呀桂=.=........

今日入左人地班房wow~~俾人捉左lu=.=....都算明刀明槍ge~

手球隊又訂新ball衫~~唔該所有手球隊b grade搵我~有興趣打都可以搵我~xd

招攬新血~呵呵

今日hist堂最好玩~~就是這樣~xd

我要改個英文名呀~!大家有冇提議呀~?