NSY日記
留言先走..唔該
nsy123
暱稱: OoNSYoO
性別: 男
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2007-02-11
2007-02-11
2007-02-01
2007-01-18
2007-01-14
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 8 月 24 日  星期四   晴天


2006-08-24 分類: 未分類
整體性格
NSY先生,聰明機智,精明能幹;活潑大方,彬彬有禮,享受悠閒也能努力向上;也有細膩敏銳,豪邁爽快,愛好和平的一面。
待人性格
NSY先生待人:條理分明;頗重感情;喜歡社交;謙虛保守但不怯場;有領域感但不強烈;既開放也尊重隱私。
處世性格
NSY先生處事:不會勉強別人;非常有彈性;協調性佳;大處著眼小處著手;兼顧理想和實際;既有計劃也靈活變通。
性格缺點
NSY先生性格的缺點為:比較節儉老是斤斤計較;有時候容易產生忌妒心;偶爾會容易妥協立場不夠堅定。
價值觀
NSY先生重視的價值觀為:追求完美;身份地位;信息的交流;較不擅長:與眾不同;出頭爭先;興風作浪。
愛情性格
NSY先生在愛情上喜歡不急不緩的進展,懂得欣賞浪漫,會忌妒但不過分;較常表現:幽默風趣,追求完美,溫柔體貼,熱情豪爽。
金錢性格
NSY先生的金錢觀:花錢很得體不浪費也不小氣,用錢會有妥善的計劃;容易把錢用於:追求新奇,紓解壓力,享受浪漫,不凡品味的商品。

=============================================================================

Tag by kuka

 TAG你果個人GE特徵::

 1. d人話煮飯幾好食wow

 2. 要人就

 3. 被動

 4. 黑黑地咁la~

5. 唔俾人知道自己諗咩~

唔tag la~之前tag過~



2006 年 8 月 23 日  星期三   晴天


牛仔褲日 分類: 未分類

今日去攞BNO....成家都遲左起身~!!

打算著條ball褲出門口...我媽媽同我講..." 你著睡衣出街呀? "

唉...牛仔褲lo=.=..........

今日其實冇咩野好打~~家庭日吧~

買左2條牛仔褲~~咁我依家就有3條牛仔褲la~

最重要....我買左鬚刨la~!!仲有...我下星期有提款card......

今晚去左打保齡~~幾好玩....

================================================

琴日disneyland d相可以係yahoo睇~!

http://hk.pg.photos.yahoo.com/ph/crazynsy619/

================================================

Tag by 君寧

 TAG你果個人GE特徵::

 1.貪靚~

 2.gag

 3.主動

 4.kai kai

5.感情生活豐富

唔tag la~之前tag過~



2006 年 8 月 22 日  星期二   晴天


disneyland 分類: 未分類

今日去左迪士尼~~成日都幾開心~~有 luen..橙..mandy..君寧

途中有d事....我唔講la...一入到去...曬到呀....好想死....

咁就去攞個(space mountains)快証....要4點先有得玩~好..遲d再post

lunch....$45..貴到死咁....仲要飲熱水........好不奮=.=.....

最後同呀luen買左兩之野飲= =....20蚊之....好好好好好.....

咁就去玩其他la....睇左套3D動畫...又去聽金像獎.....又去坐下船...上下樹屋.....又玩下tea cups...

最後...去玩space mountains啦....郭大小組第一句 "我都玩到冇哂feel la"

之後入去....佢驚到狂叫lo= =.....嚇死人lo= =

一切好好....一班人ge感覺~~極好~!

shopping先係最重要~~個個都係一開始唔買~~最後人人都買~~

係郭小姐去過3次先唔買~~

之後一班人去左東涌食飯....意粉屋....真係好貴呀...今日大家都破財la...

但係我好想下星期去溜冰呀~!!!!!

坐車返屋企.....係到睇計....少年人d感情問題真係煩~~唔好搞我~!

返到黎....一蚊都冇lo.....但係唔緊要...我覺得物超所值~!

===============================================================

D相係    http://crazynsy619.spaces.live.com

要登入window live messager.....者係你地個msn...就入到我個分享空間



2006 年 8 月 21 日  星期一   晴天


剪頭髮 分類: 未分類

今日2點幾先起身.......仲要係俾高雞電話吵醒~

之後就msn la......今日去左打ball...有人聊鬥ball~~佢地d動作~極其肉酸lo~

有d野~我同我呀哥有d野ge諗法好唔同~

去剪髮~wow~一時講錯~俾佢剪左個鈄陰lo......唔緊要~再玩大d~俾佢jel~

o哂~~再去同ada..小小..余人..小叶..食香蕉船鐵板餐~~

佢地係第一次見我jel頭~

再去食糖水....有mandy..君寧..小叶..余人..

佢地都係第一次見我jel頭~

o哂...對面台的男人~~沒口德吧

之後又見到心煜.....就返屋企lu~~

好多人都為感情而煩惱....

我ge意見係....." 係就係..唔係就唔係...直接講出黎就是吧 "...還有..." 三思而後行 "..

我發覺~我對朋友ge期望好高~~好易就俾人hurt到~~算~that's fine~

十分.愛

分手後一分鐘 便有後悔聲音
能傷我最深的人 偏得我心

*應該漠不關心 然而還著緊
 當攬緊他人 想起跟你熱吻

 愛過太深 原來身體會疑問
 再沒法可適應別人
 願醉掉了 能容許你憐憫*

#早知不應試愛 未放開 便節哀
 有情人 日日夜夜同分開感慨
 避開 願你改 一個 小小意外
 未悔恨我未會知 不散不愛

 心 話放開 未放開 雨驟來
 才能提示真愛是確實存在
 愛滿分 竟是換來 痛亦滿分
 可否錯一次以後 一直愛
 (可否錯一次以後)#

分手後天天都是最重要犧牲
皮膚有你的指紋 刻得太深

REPEAT*##

 



2006 年 8 月 20 日  星期日   晴天


夏令會4天團 分類: 未分類

第1天

10:00返到去~~有唱詩ge時間~很好......  

讓愛走動,讓你的愛化成希望的種子,   隨風揚起,編織美麗的夢。
讓愛走動,讓你的愛化成溫暖的擁抱,   綻放陽光,編織神所造的夢。

每一個都好投入~~遊戲帶得很好~~之後~百幾人一齊食京都飯盒~~!好震撼
之後就上車lu.....一上車就訓la....好唔夠訓呀~
去到...唱左d詩歌...營歌好好聽呀~!

  重拾信心,尋回失落了的心。     原來主愛未離棄,挽救我尋獲永生
  重建愛心,敬拜我主用盡我心,  獻上我一生作活祭,我要以你愛服待人。

晚飯....天堂級....世界級...冇冷氣...有冷氣...~~真係好好好熱呀...不過d野食幾好食ga la~
之後就開始第一個program....講下..同性戀~孤男寡女~政治
simone講得幾好...不過最後有d悶= =....不過信息幾好~

門訓...第一次聊聊吧...有.. 舒媚..朱..珊崎..賴皮..少了kuka...
不過感覺幾好...依家好有期望~相信未來日子都會好好~

訓覺...一個好美麗的天堂...就是一個帳篷~呵呵~~
真係留低好深刻印象~! 一個全空的帳篷+炎熱天氣+"硬班班"ge地下~!xd~
原來冇野可以影響我訓覺~!

第2天

7:00靈修~~8:00早餐早餐~~9:00講道

為何要作基督的信徒~卻不作基督的~?

這天沒有食午飯吧....我去了訓覺~因為唔想係worshop訓著.....
一訓醒...worshop....異端與正統~好好好精神~!!呵呵~

之後又訓覺~因為晚上有"十架苦路"....~余人扮耶穌被打...被打就唔係扮....真係打落去
唉....心酸...最後...每一組人都赤腳搬一個十字架上一個小山坡..很深刻...
十字架本身已經重...當你回想起耶穌~就變得更加重....還有赤腳上山的那一種痛...

當你看過受難曲...你心裡會有幾難受~..................

是為了我罪祂捨尊貴,是為了我罪犧牲一切,
十架上恩主彰顯的愛,罪債於一身祂拯救萬世。

晚上...下雨了....感謝主....讓program完左之後先落雨.....
因為落雨....今晚去左人地房訓~~過了舒暢ge一晚~~

這天...很準時就訓左.......

第3日

7:00靈修...8:00早餐..9:00講道

因為你信...你要委身...
因為你信...你要受苦...

最後...每一個人都站起來....向神立志...
要向神委身要為神受苦....埸地充滿了愛..而且..沒有孤單...

午餐時段...冇訓覺....因為晚上有禁食祈禱...直到下一朝....
worshop時段....太眼訓la...支持到最後.....
free time...即刻去左訓覺....本身約左呀毛5:00見...
但係我一醒就5:12....最後5:30先見毛...

6:00禁食祈禱了.....再接住..詩歌敬拜贊美會....每個人都好盡心去唱...

一顆委身的心,和一種不朽的信!
在這剎那已為你傾流。

完全的委身,完全遵主訓,我願見國度擴展滿權能,
靈魂要震撼,全人經火浸,我願去各地各方留下腳印。

主,請開展我的空間,擴闊這帳幕的界限,
願忘掉背後,全力向前,為神願意爭取更多。
將主恩典播得廣闊,將主光輝照得燦爛,
用神大愛做能力向前,齊步直往,同開展你的國。

晚上...再次門訓組員聊聊...最後變了玩games....好夜先訓

第4天

最後一天...

遲了起身...沒有跟組員一起靈修...因為訓左係余人個帳篷...冇人搵到我...對唔住
想去執野...又有人幫我執左...

唉...好似好唔負責任...對不起..
之前先立志...唔到幾日...小小野都冇做好...

分享會...這是我的第一次出去....講左我想講的....
原來我係咁多人面前講會好緊張~

呀朱~ : 你好感人~!~xd~