``今朝,,十一點幾比我家姐叫醒左..Coz有電話搵我..所以,,我就係張床到電聯..
''..十二點先起身..刷牙..洗臉..食早餐..睇電視..電聯....悶耶!!!=o=''
``晏就一點幾,,咁我家姐要出街去補習..我問佢幾點出去啦...
''..我家姐就勁爆唔鋸咁答我喎!!!咁我咪唔鋸佢囉..我巧心問下佢姐..!!!
''..跟住,,我家姐個袋入面樽水漏水...咁我咪望住佢囉....=v=''
''..點知,,佢勁爆大聲咁對我講:你仲唔去拎條毛巾比我..??!!>o<''
''..我天到佢咁講之後,,我咪「超..」左一聲囉!!!唔幫佢拎毛巾牙我...!!!
''..鬼叫我家姐頭先咁唔鋸咁樣答我牙!!!自己應得ge..!!!接受現實把啦..
''..咁我家姐咪要自己去拎毛巾囉..!!!佢抹牙抹牙抹牙..抹左勁耐...!!!
''..無端端,,佢勁大聲咁話:幫我拎條毛巾刀唔得....!!!!!!!!!!!!!佢終於發火了..
''..妖!!!想嚇死我咩..??!!佢突然咁鬼大聲咁講野喎...!!!=________=''
''..佢仲要勁大力咁掟自己個水樽喎,,超..佢想嚇我牙..??!!我嚇大架..!!!
''..佢自己掟爛自己個水樽又唔關我事ge..真係低B牙佢!!!呵呵呵....**
``我家姐出左去補習之後,,我牙爸就買左麥當勞比我食....!!!>v<''
``成個下就,,我刀靜係留左係屋企到睇電視,,電腦Chat,,電聯....!!!悶死了''
''..我仲睇埋本英文圖書,,仲做埋呢本英文圖書後面ge 練習添..!!!
''..突然,,我牙媽番左屋企一陣..過左一陣,,我牙媽又落街....
''..跟住,,我叫我牙媽咪走住..Coz我要比埋我個3張畢業相比我牙媽.....
''..叫我牙媽幫我將3張畢業相,,落去影相鋪到過埋膠佢...
``沖涼..睇電視..夜晚八點,,至有飯食牙..!!!可憐的..刀唔知點解咁遲先食飯..
''..我牙媽比埋個3張過左膠ge 畢業相我,,嘩!!!過左膠,,巧令令牙..!!!
''..個張畢業級相有3個角刀係尖,,得一個係圓乍.....激氣!!!=_____=''
''..所以,,我咪要剪呢3個尖角..剪到呢3個角刀變圓角囉....!!!呵呵..**
``食完飯,,睇電視...睇埋電視,,電腦Chat..&..電聯..!!!
''..係MSN,,Sky狂話我係「小笨柒」喎..妖,,咁我咪話番佢係「Skai 」囉..
''..妖!!!我諗起Sky咁話我,,我刀把起火牙!!!佢又同我係到咬交喎....
''..我地嘈ge 主題就係:呂明才係邊呀..???我咪答佢係瀝源囉....
''..跟住佢又問係咪沙角村,,我咪又話係瀝源村囉.....!!!真係煩...=_____=''
''..Sky又話呂明才咁細間學校,,真係巧難搵喎!!!哼,,難搵咪唔巧搵囉...煩!!!
``十二點幾,,熄電腦..天 mp3..新香蕉....=v=''
''..尋日,,竟然有個男人打上去「新香蕉」係到喊喎....!!!係咪男人黎架佢..
``訓××*>>..