``嚴禁跟風|!||,,跟風..〃"   人氣:2526

                      

 

 

 

 Nickname 

         SZEcC-0-`

  Birth

          814

 

 

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

 

``!!Guest〃Book...++''

 
最近三個月尚無任何留言
      


2005 年 8 月 5 日  星期五 晴天

 

〃老公*++''

``今朝,,十點幾醒左..電聯..十一點幾起身..一邊刷牙同洗臉,,一邊傾電話...

''..食早餐..睇電視..電聯..傾電話傾得巧鬼開心...哈哈..^^''

``晏就,,我牙媽番屋企拎野比我食..牙媽叫我去練琴..我練琴就笨了..!!!

''..過左一陣,,我牙媽就走左...我繼續傾我ge 電話喔!!!呵呵....**

''..我傾電話傾足成朝同下就...巧鬼開心的....笑爆嘴的呢....!!!^o^''

``下就五點幾,,我牙媽又番黎屋企拎野食比我同我家姐...唔該晒了!!!卡..*

''..食完野之後,,我牙媽又落街...刀唔知我牙媽就幾時先番屋企了...=o=''

``電聯Chat,,&,,電聯..上網...呵呵**我..巧巧巧,,,,開心的喔**!!!卡卡*

''..妖牙..!!!點解學校個內聯網上唔到ge ???學校想找屎嗎..???=o=''

``成個下就,,我刀冇去練琴..Coz我係唔會天我牙媽話架..咪洗指意我會天佢話..*

''..沖涼..睇電視..食左少少野..食完野之後,,繼續睇電視..!!!

``夜晚八點幾,,我牙媽先番屋企..唉,,成八點幾先有得食飯飯牙...慘!!!*

''..今晚D飯係我家姐煮架...咦,,!!!難食...嘔心'',,巧唔想食牙我..!!!>o<''

``食完飯,,Coz我家姐係客廳到練琴..D琴聲鬼死咁大喎!!!嘈住我睇電視...

''..咁我咪入左我牙爸同牙媽間房到睇電視囉....!!!真係難為我了呢....**

''..我一邊睇電視,,一邊食雪條,,一邊嘆冷氣...噢!!!So Good,,,!!!=v=''

``睇完電視..食完雪條..嘆完冷氣之後,,我番我間房玩電腦..上網..天歌咁囉*

''..突然,,我就見到我間房對面個廁所「山」左道門,,但係又開住燈架喎..!!!

''..咁我咪去睇下囉,,我諗住開道門..又有D野阻住左喎!!!搞錯...邊個??!!

''..原來係我牙媽係廁所到抹地..真係嚇瓜我啦!!!我仲以為廁所冇人添架!!!

``過左一陣,,我牙媽話廁所燈未熄..Coz頭先我去洗手..唔記得左熄燈添...

''..跟住,,我就扮晒野..巧快咁熄左個燈..我係到話:咩牙..邊到有姐???熄左燈啦喎..

''..我牙媽同我講:che!!!係你頭先熄左之嘛..我見到你熄丫!!!=o=''

''..嘩,,洗乜咁串牙..妖,,保你大咩...竟然咁同我講野,,找屎吧!!!=________=''

``我牙媽又叫我去練琴,,佢找屎啦去!!!咁鬼煩..自己去練啦笨..嘈嘈嘈,,同我收聲!!!

''..最後,,我今日刀係未練過琴ge..!!!牙媽呀,,你吹麼..你不吹了麼..???那就算吧..

``繼續電腦Chat..上網..天歌牙個D咁囉...悶到想死Lu,,介手巧玩的呢..**

``今晚我個日記仔唔知痴左D咩線喎,,D字全部大隻晒...激氣牙**

''..要我整番D隻細隻番..妖牙..!!!勁煩牙...日記仔咬我食囉....=o=''

``十二點幾,,熄電腦..新香蕉..天日又冇新香蕉天了!!!>o<''

``訓|!||*

*P•S: 

  老公豬肉,,老公雞肉,,老公牛肉,,老公肥,,老公肥肉,,老公豬...^^  

                   *老公仔呀,,你滿意了吧..???XDDDDDDDDDD....

 2005-08-05 10:08 PM   [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]