``今朝,,十點醒左..電聯!!!我係十一點幾先真正咁起身....
''..刷下牙仔,,洗下臉仔,,食下早餐仔,,睇下電視仔咁.....=o=''
''..唉,,我以後刀只會係咁過架乍...嗚嗚!!!非常悶的.....
``晏就..電聯,,&,,電腦Chat !!!成個晏就係到傾電話..唔怕悶啦我''
``晏就兩點,,熄電腦..我落左去SASA 買左一支黑色ge 指甲油!!!勁令牙..
''..跟住,,我又去左大眾買包書膠同塗改液....**我係大眾刀行左巧耐...*
``番到屋企,,三點Lu..就係咁快,,我就落左街一個鐘Lu.....=v=''
``下就,,我係到包書仔..包左勁耐,,刀未包完'' 我包書仔ge 速度愈黎愈慢Lu..
``夜晚,,沖下涼仔..食下飯仔..睇下電視仔...睇左3個鐘電視仔....>v<''
''..睇完電視仔,,開番電腦Chat....巧悶耶...!!!>o<'' 救救我吧!!!
``玩玩下電腦,,我家姐突然問我借電池..Coz我家姐部 mp3冇電...
''..超!!!我先唔借電池比佢牙!!!之前我叫佢幫我買D野..我會比番錢佢丫嘛..
''..佢又唔幫我買喎!!!我連續刀比左幾次電池佢啦!!!佢連一次刀唔幫我喎..
''..巧!!!咁我咪唔比佢囉!!!鬼叫佢之前對我咁衰牙???叫佢自己後悔下啦!!!
``凌晨一點,,熄電腦..天 mp3..新香蕉唷!!!>v<''
``訓*]]**