``今朝,,七點起身..番呂明才考編班試...唉,,,=___=''
''..八點幾番到呂明才,,咁鬼早就要番..痴線的!!!>__<''
``上去1樓考試,,考英文先...個監考係個高Form ge..男仔!!!
''..呢個男仔講個D英文,,笑爆我個咀..卡卡!!!刀唔知佢係咪講緊英文架...
''..我天到呢個男仔講英文之後,,我即刻O晒咀囉...=_____=''
''..呢份英文卷刀Ok 易ge..我巧多答案刀係亂咁作..我先冇咁巧心情答牙...
``考完英文,,有個女老師黎同我地講D著校服要注意D乜...
''..個女老師話呢樣唔得,,個樣唔得..嘩!!!佢咁講,,我地唔洗著校服啦不如!!!
''..叫我地著便服咪算囉!!!刀癲架...我就冇佢咁巧氣..我玩銀包巧過..=__=''
``考數學,,刀幾易ge...唉,,個監考又係同一個.....>___<''
''..我懷疑呢個男仔係痴利筋架囉!!!講野有問題的...煩..=_________=''
``考完數學,,要我地寫信封...寫自己個地址..自己個名..學校個名..學校個地址..
''..有個高Form 女學生寫左學校個名,,&,,學校個地址係黑板到...比我地睇..
''..Coz我坐左係最後,,所以睇學校個地址..睇得唔清楚...>___<''
''..我見我隔離個女仔寫完個信封,,所以..我就問左佢借黎睇啦..佢真係巧人牙!!!
``最後,,考中文..我覺得刀幾難囉...差唔多全部刀亂答..鬼叫份卷咁難咩...
''..考緊中文,,我隔離個女仔 ( 即係借個信封比我睇個個女仔 ) 跌左舊擦膠落地..
''..我見佢想執番舊擦膠又執唔到,,咁我又差唔多做完份卷.....
''..所以,,我咪用勁快ge..速度比左我舊擦膠佢囉,,個監考見唔到..呵呵!!!
''..Coz我勁囉!!!卡卡....
..其實真正原因係..係個監考蠢姐!!!卡卡....
``考完中文,,個女仔就比番舊擦膠我...離開呢間102號課室....
''..落地下..打比我牙媽..自己走,,番屋企..上網..電聯..做左下面個篇野...
``大家賞個面睇下啦.......!!!=_________________=''
﹌..*我試過**〃
*你試過因為一個人哭嗎:梗係有啦..
*你試過傷害別人嗎:有牙..一,,兩個啦...
*你試過玩弄感情嗎:冇牙..我巧認真架!!!
*你試過愛上朋友的戀人嗎:冇..我唔係咁ge..人黎架!!!
*你試過講大話嗎:梗係有啦!!!大把...呵呵!!!
*你試過跟不喜歡的人談戀愛嗎:冇..我做咩要逼自己咁做姐..
*你試過心碎嗎:梗係有...碎到想死!!!
*你試過愛一個人愛得很深嗎:嗯嗯....
*你試過因為戀人而改變嗎:刀有架...差唔多成個人刀變晒...
*你試過暗戀別人嗎:一定有啦!!!
*你試過愛上戀人的朋友嗎:冇牙..我點可以咁衰女架??!!
*你試過怕愛上別人嗎:有牙..驚失敗囉!!!
..++我喜歡>]]''
*喜歡貓或狗:2樣我刀巧中2架..
*喜歡老鼠或四腳蛇:痴線,,梗係兩樣刀唔中2啦!!!
*喜歡可樂或是雪碧:中2雪碧多Ddddddd....
*喜歡被吻的地方:唔知..
*喜歡被抱嗎:巧有安全感架!!!梗係中2啦..呵呵!!!
*喜歡什麼水果:刀冇乜水果中2喎..
*喜歡的天氣:濛濛細雨..勁浪漫!!!卡..
*喜歡的國家:日本..歐洲..
*喜歡的明星:M2M..
*喜歡的Designer:冇喎..
*喜歡的球星:梗係冇啦..
*喜歡的NBA球星:又係冇啦..
*喜歡的藝人:冇..勁憎就大把....
*喜歡的品牌:Playboy,,&,,Password!!!
*喜歡的英文歌:When You Miss Me..
*喜歡打日記或寫日記:打日記仔囉..
*喜歡男生或女生:邊隻中2先??!!
``◆|!||我,,,°°°°
*你最喜歡什麼顏色:黑,,白,,灰!!!
*你一天用多少時間睡覺:巧難講架喎..
*你一天用多少時間看電視:鬼知牙..唔通我計住咩..
*你一天用多少時間講電話:你問下我部電話把啦..
*你一天用多少時間玩電腦:你又問下我部電腦啦..
*你一天用多少時間出街:點知牙..有時我唔出街丫嘛..
*你最討厭別人對你做什麼:講大話,,激嬲我..
*你有沒有做一些後悔的事:巧多牙..多到唔記得晒!!!
*你最掛住:玩,,&,,我小學D朋友牙!!!
*你會把唔開心掩飾起來嗎:睇下個陣ge..心情點啦..
*你會用什麼動物比喻自己:人..
*你會用什麼詞語形容自己:白痴,,神經..
*你最貴的一對鞋是:X.O.X.o,,
*你最貴的一件衫是:點記得姐..
*你最貴的袋是:個個袋刀差唔多姐..
*你儲存左幾多人電話:比我部電話你睇啦..
*你會發脾氣嗎:梗係會發啦..如果你激嬲我ge 話..
*現在時間:16:34
****** ∼The End!!!∼******
``大家覺得好睇嗎??!!卡卡..我就覺得唔巧睇囉...呵呵!!!
``夜晚,,沖涼..食飯..勁爆唔想食飯!!!不過又比牙媽罵..被逼要食....''
``食完飯,,電聯..上網..電腦Chat...>__________<''
''..勁賤囉我家姐!!!佢傾電話傾足3粒鐘!!!有電話入刀唔比我!!!
''..妖....我真係勁爆憎佢囉!!!=__________=''
``十二點,,熄電腦...天 mp3...又係我最愛ge..新香蕉啦..卡卡....''
``訓。。。*''