``今朝,,十一點起身..刷牙..洗臉..食早餐.....=__=''
''..睇電視..牙媽同家姐又出街!!!唉,,得番我一個係屋企到乍....
''..電腦Chat,,&,,電聯!!!呵呵呵....>__<''
``晏就,,自己整通心粉食!!!我咁大個女..係第1次自己整通心粉食架!!!
''..卡卡...!!!巧味道!!!飽晒....!!!!!>____<''
''..睇電視..睇左兩個鐘!!!繼續電聯,,&,,電腦Chat....
''..整日記仔,,幫日記仔扮令令!!!卡卡...日記仔由灰色變左做彩色!!!
``我幫呢個日記仔扮令令扮左3個鐘頭!!!我差D整到暈了!!!卡卡..
``整完日記仔之後,,睇番呢個日記仔...嘩!!!成功感幾大牙!!!卡卡.....
''..不過,,我真係覺得而家個日記仔..比之前個隻灰色令巧多囉!!!
``四點幾,,家姐番黎...佢拎埋D中學ge..書比我..當然係中1ge..書啦..
''..又要我自己點書!!!真係巧煩牙,,D書又重喎!!!我死掉了...=___=''
``點完書,,沖涼....夜晚,,食飯..睇電視..電腦Chat..包書...>____<''
''..中學D書鬼死咁厚!!!包書又包到我死死下...我又死掉了!!!
''..我由九點幾開始包書,,包到十二點刀未包晒!!!激氣.....!!!
''..我又激死了...!!!=__=''..我靜係包得個4本書乍!!!嗚嗚...
''..包書又包到我D手指鬼死咁痛喎!!!我又痛死了...''
``唉!!!總之,,今日死左巧多次啦!!!嗚嗚....>______<'' 巧想死....!!!