**▅_..今朝,,十點起身..刷牙..洗臉..食芝士蛋糕做早餐...
''..電聯,,&,,電腦Chat..點解我訓完覺刀仲係咁眼訓架??!!==''
``晏就,,食飽飽..就落樓下..搭校車番學Lu...!!!><'' 我巧唔想番學牙!!!
``番學,,傾偈..Yuki 陪我寫埋比楊楊個封信,,我尋晚唔記得左寫信....
``上到6A..班課室,,卡卡!!!得個11 個人係課室到乍!!!
''..其餘個D刀去晒祟真中學到筆試,,一D就去左接受訪問...==''
``我地6A..D人拎左張畢業班相出黎,,大家幫大家簽名喔!!!
''..我,,Cindy,,韻韻,,Crystal,,&,,彩虹..帶埋張畢業級相,,
''..一齊去其他班到搵老師簽名..我地5個係到上樓,,落樓....行到成身汗牙!!!><''
''..所以,,我地就番6A..班課室嘆下冷氣....
''..我地諗住第1個小息完左,,先繼續搵老師簽名牙...呵呵呵!!!
``小完息,,番6A..班課室,,拎番張畢業級相..繼續搵老師簽名....==''
''..老師牙,,老師!!!點解你地班老師..唔見晒架??!!又要我地黎搵你地班老師..
''..最後,,我張畢業級相..大約簽左30 個到ge..老師.......><''
''..有30 個老師ge..簽名,,我覺得刀算多架啦..知足常樂嘛!!!卡卡....
''..聽日先再同D同學,,出去搵埋D未幫我簽名ge..老師簽名!!!==''
``第2個小息完左,,我地班服務生去左禮堂開服務生茶會..有野食!!!
''..點知,,張景蘇校長竟然黎短講!!!講左鬼死咁耐!!!佢仲要係講廢話個隻..
''..唉,,我忍佢!!!張校長講完廢話之後,,仲要玩1個低B遊戲!!!真係巧想死牙...
``終於玩完個低B遊戲之後,,我地先有得去拎野食..食KFC!!!
''..我地拎D野食上番6A..班課室食,,刀幾巧味架!!!==''
``放學,,搭校車....勁眼訓牙!!!巧想訓牙!!!不過我又訓唔著喎...呵呵!!!
``番到屋企,,沖涼..食飯..睇電視..電聯.........超眼訓牙我!!!><''
''..電腦Chat,,上網..睇左D巧可愛ge..狗狗ge..相!!!


***..超可愛牙D狗狗!!!>3<,,,,勁得意牙!!!
``十二點到,,我就熄左電腦!!!天 mp3....**眼訓牙**!!!
``訓.....××''
