``嚴禁跟風|!||,,跟風..〃"   人氣:2540

                      

 

 

 

 Nickname 

         SZEcC-0-`

  Birth

          814

 

 

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

 

``!!Guest〃Book...++''

 
最近三個月尚無任何留言
      


2005 年 7 月 7 日  星期四 晴天

 

**〃..點書|!||癲左''

``++\\今朝,,十點起身..刷牙..洗臉..食早餐.....==''

''..電腦Chat,,&,,電聯....勁眼訓牙我!!!  

``晏就,,睇電視...食餃子...巧巧味喔!!!卡卡...><''

``番學,,我同Yuki 傾偈...突然,,我無端端比楊楊狂搣我塊臉!!!

''..嘩!!!痛到我死牙!!!咁我咪搣番楊楊囉..點知佢又搣番我喎!!!

''..Yuki 刀比楊楊搣佢塊臉!!!唉,,我同Yuki..刀比楊楊搣塊臉搣到勁痛囉..

``上禮堂,,我企左係楊楊後面..林曉係我同楊楊ge..隔離,,咁我就狂串佢啦!!!

''..林曉比我串到冇聲出..佢靜係識係到笑!!!笑死我,,&,,楊楊啦..卡卡!!!  

``上番6A..課室,,Heidi有凍水..咁佢就倒左D凍水落我個樽到...

''..我飲番D水個陣..嘩!!!超正..D水凍冰冰咁..正到爆牙!!!><''

``突然,,無端端比郭老師叫左我去幫陳翠玉老師手...唔知幫咩手..

''..落到去3樓搵陳老師啦,,原來我地係幫手去各班到點書喎....''

``負責點書ge..有Heidi,,我,,楊楊,,&...連8婆牙!!!  

''..死人連8婆想去6B..班到點書喎..佢無非刀係想去見下佢個廖智威之嘛!!!

''..連8婆愈想去,,我就愈唔比佢去!!!陳老師叫我分人去各班到點書....

''..我就分左連8婆去1A,,1B,,&,,1C 到點書啦.....呵呵!!!

''..而4,,5,,&,,6年級ge 點書人選,,我就未分住啦....

``我自己1個去左3A,,3B,,&,,3C 班到點書..我點書點到超攰囉..

''..我又上番5樓,,然後..又落番4樓,,又落3樓,,又落2樓,,又上番5樓....

''..我係咁上樓,,又係咁落樓,,刀痴線架!!!唉..我點書刀點到癲左啦!!!==''

``四點幾..我,,楊楊,,&,,Heidi終於正式點完書啦!!!好野...

''..4A 班,,&,,6B 班等陳老師自己點..陳老師請我地飲野,,我地買左3支檸檬茶..

''..第1個小息,,係我地點書ge..時候,,就係我地不知不覺ge..時候到過左...''

``第2個小息,,我帶埋支牧童笛落去同楊楊,,Yuki,,Fiona傾偈....

''..小息完左,,去左禮堂到練笛....巧「支力」牙!!!我已經冇晒力啦.....==''

``練完笛,,上番課室..執書包..郭老師派畢業生ge..合照比我地....

''..A班D男仔個樣....超搞笑牙!!!尤其係牙Paul 呀!!!笑死....

``放學,,搭校車...D人勁煩,,&,,嘈!!!我刀費時理佢地牙...''

``番到屋企,,沖涼..電聯..食飯..睇電視..睇完,,電腦Chat....

''..唉,,又唔知點解....今晚又勁眼訓囉!!!><''

``凌晨十二點幾,,同Sky傾電話..我地係到傾畢業相,,D人個樣...笑死!!!

''..最後,,我cut左Sky線...跟住,,我天 mp3..巧眼訓牙!!!

``訓..***

***P•S:

唉,,而家我真係超憎佢囉!!!佢係人地面前就話唔想同我反面喎....

點知,,佢係另外一面就係到話我同第2個朋友ge..壞話喎!!!

我同第2個朋友刀係佢個朋友黎架!!!佢咁樣對我地,,佢算D咩牙??!!

佢仲要亂作野黎講,,佢仲更加要係作人地牙媽個隻囉,,人地牙媽刀冇講過!!!

佢就要話人地牙媽有..唉,,真係超賤格囉佢!!!佢正一Cheap精黎架!!!

佢仲要話我冇重視我同佢ge..友誼喎!!!我冇重視過??!!咁佢有重視過咩??!!

我由頭到尾刀係當佢係我ge..朋友!!!但係佢就係人地面前講我壞話喎!!!

咁家下係邊個唔重視呢段友誼先牙??!!佢做初一,,我咪做十五囉!!!

佢咪當我靜係得佢1個朋友至得架!!!家下邊個多朋友D牙??!!

唔洗我講!!!大家心知肚明啦!!!唉,,我而家真係比唔到咩理由去同你做番朋友囉..

唔好話就黎畢業,,就唔好搞咁多破壞友誼ge..野,,我覺得凡事清清楚楚會好D囉..

                               

 2005-07-07 08:26 PM   [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]