``嚴禁跟風|!||,,跟風..〃"   人氣:2542

                      

 

 

 

 Nickname 

         SZEcC-0-`

  Birth

          814

 

 

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

 

``!!Guest〃Book...++''

 
最近三個月尚無任何留言
      


2005 年 7 月 1 日  星期五 晴天

 

``!!***痛..出街,,××''

``**\\今朝,,八點幾起左身..去大圍睇醫生!!!><''

''因為今日凌晨個陣,,我覺得我隻右耳勁痛!!!痛到訓唔到覺牙!!!

''醫生話我係「中耳炎」喎...唔怪得之咁啦....==''

''我仲有..感冒..咳!!!痴線架...咁多病痛架...!!!  

''..「中耳炎」要食擴生素..!!!死得啦今次...大把藥等住我呢..

``番屋企,,十點到..首先,,食藥..睇電視.....悶悶!!!==''

''..十一點,,本身約左11:15同楊楊,,&,,畢業營導師,,Yi myim 出街架..

``點知Yi myim 要番暑期工..所以得番我,,&,,楊楊去乍!!!

''十一點一,,打去楊楊手提..未開機!!!打去楊楊屋企,,佢屋企又冇人天電話喎!!!

''就黎十一點三啦!!!唉,,我刀係落左樓下去先...!!!><''

``落到去樓下,,終於打得通比楊楊啦!!!佢仲等緊巴士...==''

''所以,,我係到等楊楊黎....等左10,,分鐘..等到傻左!!!卡卡..><''

''..卡卡,,,,終於等到楊楊黎Lu......等到頸刀長埋..!!!=='' 

``首先,,我地去左買飛睇戲,,睇龍咁威2.....><''

''..龍咁威2,,今日至岩岩上映,,新戲呢...卡卡..''

``原來,,龍咁威2..D對白..係咁架喎!!!呆左...==''

''..睇完戲..&,,楊楊去影貼紙相..卡卡....><''

``影完貼紙相..&,,楊楊去飲野,,順便傾埋偈!!!傾Love...''

''..唉!!!楊楊對表白呢家野..巧矛盾..搞到連我刀矛盾埋一份!!!卡卡..==''

``跟住,,去左「無印良品」筆筆..楊楊幫佢牙妹買埋3支筆筆..''

''..我買左2支筆筆..楊楊買左2支筆筆比佢自己...==''

``然後,,我地一路行..一路傾偈..今次傾Fdship 呢...''

''..原來楊楊比人誤會左!!!唉..無辜的楊楊.....''

``傾偈傾到四點幾..我,,&,,楊楊就番屋企...><''

``我番到屋企..電聯....眼訓牙....  

``6點幾到,,落街食「元氣壽司」..巧飽飽牙我!!!巧味!!!

''..我牙媽,,&,,家姐話我癲左..食咁鬼多壽司..

''..超!!!係你地自己食得少之嘛!!!又係到話我喎!!!  

``食完壽司,,番屋企,,沖涼..開電腦Chat..&,,楊楊Chat..

''..我覺得,,楊楊唔表白,,會巧可惜囉....==''

''..唉...不過我會尊重佢ge..決定!!!

''..跟住,,&..楊楊一齊諗下,,點串人!!!傾到笑死我Lu!!!卡卡..><''

``十一點半到..&,,楊楊Chat..完,,電聯..上網....==''

``訓....***

       

 2005-07-01 11:55 PM   [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]