``嚴禁跟風|!||,,跟風..〃"   人氣:2544

                      

 

 

 

 Nickname 

         SZEcC-0-`

  Birth

          814

 

 

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

 

``!!Guest〃Book...++''

 
最近三個月尚無任何留言
      


2005 年 6 月 25 日  星期六 雨天

 

``!!今日終於考完試啦,,]]''好野..

**(((今朝,,早起身番學..!!!慘..'' ><''

``番學,,當值!!!6D..班Dd,,勁煩..

''搞錯!!肥曾你做咩咁呀??!!生得咁高有用咩??

``同你講野,,我抬起個頭..抬得我巧累呀....!!!唉..==''

``番到6A..班房!!!悶悶的....  

``小息!!!我,,&,,Yuki,,&,,牛丸比楊楊噴水!!!

''濕..!!!我隻襪..比楊楊整濕左..嗚嗚!!!><'' 激死我啦!!!

''跟住,,我用水倒番楊楊!!!佢係到閃!!!卡卡'' 笑死人Lu.. 

``考數!!!難呀!!!錯...死晒Lu...一定拎硬啦!!!><''

''Anyway..終於考完試Lu..!!!

``行樓梯個陣,,比Dvd打我個頭,,勁痛!!!

''Dvd癡咩線呀??!!無端端打我個頭!!!  

``週會..我地A班ge..女仔係圖書館到幫手整6月30號自助餐ge..野''

''勁巧玩..!!!不過勁難整呢,,==''

``我,,&,,楊楊,,&,,Yuki...等人係到幫手寫信封..

''我寫錯左3個信封..卡卡''Crystal寫Sky個信封,,D字寫得勁呀!!!哈''

''我地夾埋1齊逼楊楊寫肥曾個信封!!!卡卡'' 佢寫緊個樣勁搞笑呢!!!

''跟住,,落去排隊放學...也是悶悶的.....!!!

``搭校車..保姆搵人唱歌!!!巧巧笑!!!卡卡''

``番到屋企..練琴,,食餃子!!!!!!

``去左大圍學琴!!!慘慘''..Poor!!!

''學完..番屋企''刀是悶悶的....!!!==''

``電腦Chat,,&,,電聯呢....><'' 上網....悶''

``夜晚,,食麥當勞ge..餐,,當飯食喔''

``繼續電腦Chat...&,,電聯!!!><''

``係Msn,,叫Sky幫我Dl..歌,,

''Coz我Dl..極個首「熱粉紅」,,刀Dl..唔到!!!激氣''

''所以叫Sky幫我Dl,,佢初頭唔肯!!!我咪嬲囉'' 唔睬佢..

''跟住佢又Send..個首「熱粉紅」比我,,但係我咁岩又Dl..到喎!!!

''所以,,咪拒絕囉..佢就話我玩野,,係牙!!!我中2牙!!!吹咩??!!

``今晚,,十一點幾就熄左電腦!!!

''十二點到,,就訓覺Lu..Coz唔知點解..今晚勁眼訓呢!!!

''所以,,我頂唔順呢種睡意!!!就左去..]]

 

 2005-06-25 07:14 PM   [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]