〃``今朝..十一點起身!!!食早餐''
''電腦Chat,,&,,電聯!!!==''
''鎖左豬頭坤!!!Coz佢太煩啦!!!收聲!!!!!><''
''豬頭坤勁賤!!!鎖左佢,,佢打電話黎!!!我咪Cut佢線囉'' 煩..
``晏就,,冇出街!!!睇電視...'' 笑片!!!笑到我痴左線''..
''睇完笑片,,繼續係電腦Chat...&...電聯'' ==''
``悶悶牙!!!Coz我今日..成日刀冇出街...
``夜晚,,睇獎門人''..刀幾巧笑ge...==''
''睇完獎門人,,繼續電腦Chat,,&,,電聯!!!><''
``唉...今日真係巧悶牙!!!Coz我冇節目嘛!!!
``天日番學,,可能會對卷呀...所以我巧驚驚牙!!!><''
''最驚數學!!!我驚我會拎到B呀!!!驚驚呢..卡卡''
``唉...咩刀「聽天由命」 ..算啦!!!==''
``跟住,,mp3..繼續我最中2天ge..新香蕉!!!卡卡..''
``訓...\\''
