``!!今朝,,十點幾起身..刷牙..洗臉..食野..睇電視..==''
''..電聯,,&,,電腦Chat..晏就,,食通粉!!!巧味的....
``番學,,我地6A..班舉行左個生日會...Yeah !!!
''..首先,,玩「開口中」..老師刀有份玩牙......卡卡!!!
''..之後,,叫左D5至8月生日ge..同學出去抽獎!!!><''
``我係8月生日架!!!所以,,我刀有份!!!呵呵...==''
''..抽完獎之後,,又係我地5至8月生日ge..同學出去拎野食先....
''..我幫楊楊拎埋野食,,跟住..仲有生日蛋糕,,個蛋糕係Amy自己整架!!!
''..個生日蛋糕刀幾巧味架!!!卡卡...Yu mmy!!!><''
``食飽飽之後,,我地6年級又要落去禮堂練笛Lu..悶!!!==''
``我地好快就練完笛Lu..上番課室!!!郭老師叫我地食埋個蛋糕去!!!
''..我地冇乜人肯食個蛋糕!!!卡卡....笑死左我!!!><''
``我地終於食晒D野食啦,,跟住..又小息..我而家巧憎小息牙!!!==''
``小完息,,當值!!!我而家又巧憎對住6D..班人牙!!!佢地勁煩囉....
``當完值,,我就番左6A..班課室,,傾偈!!!卡卡....><''
''..我繼續搵老師,,&,,同學簽名....走牙走牙!!!走左勁耐!!!
''..簽左幾個名之後,,我就番6A..班課室,,嘆冷氣,,&,,傾偈....!!!==''
``放學,,巧悶的!!!搭校車,,勁眼訓....
``番到屋企,,沖涼..食飯..睇電視..電聯..電腦Chat,,!!!
``係MSN到,,我無端端比我家姐D男同學串喎!!!勁爆憎個個男仔囉!!!
''..個個男仔( 水魚 )勁煩囉!!!你一唔出聲就話你打字慢!!!><''
''..水魚又唔係唔知佢自己唔夠串喎,,佢仲要係到扮夠串!!!
''..唉,,唔知醜到爆囉佢!!!
超爆無聊牙佢!!!
``到凌晨十二點幾,,佢就Off鬼左..刀冇野玩ge..!!!淆底的1條水魚....
``唉..冇野玩,,我就熄電腦..天 mp3..我刀唔知點解我又巧鬼眼訓架姐!!!
``訓....◆|!||,,
