``嚴禁跟風|!||,,跟風..〃"   人氣:2546

                      

 

 

 

 Nickname 

         SZEcC-0-`

  Birth

          814

 

 

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

 

``!!Guest〃Book...++''

 
最近三個月尚無任何留言
      


2005 年 7 月 14 日  星期四 晴天

 

..”,,註冊•**

!!*今朝,,八點起身..刷牙..洗臉..食早餐.....==''

``八點幾去左呂明才註冊...去到呂明才,,上2樓..填表格!!!我狂寫錯字...

''..填完表格,,我就行左去第2間房,,等註冊!!!終於到我啦....

``個老師對住我張成績表..寫左我D成績,,跟住..佢問左我牙媽拎10 蚊雞....

''..然後,,講左D學科測驗要注意ge..野之後,,我就走得Lu...><''  

``番到屋企,,睇電視..電聯..睇番D呂明才比我ge..暑期功課....悶悶的!!!

''..妖牙!!!D暑期功課,,全部我刀唔識做ge!!!咁點算巧牙??!!唉....

''..我牙媽竟然叫我亂做!!!下??!!點解我牙媽突然會咁巧死ge??!!

``番學,,同D同學一齊傾暑期功課..D人勁多暑期作業,,我得個1本同D工作紙..

``番上6A..班課室,,超悶!!!同Yuki 去左6B..班課室到還書!!!巧快就還完..

''..郭老師叫我地摺星星..嘩,,用D巧硬ge..紙黎摺!!!叫我地點摺牙??!!

''..我摺左1粒星星之後..我就去左搵楊楊,,&,,彩虹...睇下佢地係到做D乜..

``楊楊同彩虹係到將D獎證吸名印..跟住,,我又吸埋1份....哈哈!!!

''..我地仲用張廢紙,,狂將Heidi同Peter仔個名吸落張廢紙到!!!

''..笑死左!!!我地仲比郭老師啤住晒!!!卡卡....

''..然後,,我地就將個張紙擺落Heidi個櫃桐到......>___<''

''..等Heidi番黎睇到張紙係點ge..反應先..

``我地擺完張紙之後,,我就繼續同Yuki 傾偈!!!叫埋楊楊同Kinki一齊傾!!!

''..傾傾下,,死肥文叫我地4個幫佢寫紀念冊....==''

``我同Yuki 係佢張紀念冊到,,刀寫左叫佢去減肥!!!卡卡...笑死左!!!  

''..寫完之後,,我直接比左張紀念冊死肥文.....==''

``點知!!!佢勁煩.....要我親自擺落佢張台到,,算!!!我忍佢,,我擺!!!

``擺完張紀念冊之後,,我地4個繼續傾偈...傾得巧開心牙!!!><''

``Heidi終於番黎啦!!!佢睇到張紙之後,,即刻啤住我地..因為我地係到笑!!!

''..跟住,,佢就撕爛左張紙!!!嗚嗚...巧傷心牙!!!卡卡....=___=''

''..我地吸Heidi同Peter仔ge..名印落張紙到,,吸得巧辛苦架!!!

``今日提早四點半放學..所以,,我勁快就放學Lu....!!!

``番到屋企,,睇電視..沖涼..落「帝都酒店」自助餐....唔係幾巧味!!!

電聯..電腦Chat..!!!悶悶的....

''..夜晚,,上網..天歌....我發覺而家D歌冇以前個D歌..咁巧天囉....==''

``唉..今晚諗左巧多野!!!我諗:上到中學,,點識朋友巧呢???><''

''..不過,,Anyway..上到中學至算啦!!!大家話係唔係啦??!!

``十二點幾,,熄電腦..天 mp3..天到凌晨一點幾到...=_____=''

``訓....]]\,,

 2005-07-15 09:14 PM   [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]