!!*今朝,,八點起身..刷牙..洗臉..食早餐.....==''
``八點幾去左呂明才註冊...去到呂明才,,上2樓..填表格!!!我狂寫錯字...
''..填完表格,,我就行左去第2間房,,等註冊!!!終於到我啦....
``個老師對住我張成績表..寫左我D成績,,跟住..佢問左我牙媽拎10 蚊雞....
''..然後,,講左D學科測驗要注意ge..野之後,,我就走得Lu...><''
``番到屋企,,睇電視..電聯..睇番D呂明才比我ge..暑期功課....悶悶的!!!
''..妖牙!!!D暑期功課,,全部我刀唔識做ge!!!咁點算巧牙??!!唉....
''..我牙媽竟然叫我亂做!!!下??!!點解我牙媽突然會咁巧死ge??!!
``番學,,同D同學一齊傾暑期功課..D人勁多暑期作業,,我得個1本同D工作紙..
``番上6A..班課室,,超悶!!!同Yuki 去左6B..班課室到還書!!!巧快就還完..
''..郭老師叫我地摺星星..嘩,,用D巧硬ge..紙黎摺!!!叫我地點摺牙??!!
''..我摺左1粒星星之後..我就去左搵楊楊,,&,,彩虹...睇下佢地係到做D乜..
``楊楊同彩虹係到將D獎證吸名印..跟住,,我又吸埋1份....哈哈!!!
''..我地仲用張廢紙,,狂將Heidi同Peter仔個名吸落張廢紙到!!!
''..笑死左!!!我地仲比郭老師啤住晒!!!卡卡....
''..然後,,我地就將個張紙擺落Heidi個櫃桐到......>___<''
''..等Heidi番黎睇到張紙係點ge..反應先..
``我地擺完張紙之後,,我就繼續同Yuki 傾偈!!!叫埋楊楊同Kinki一齊傾!!!
''..傾傾下,,死肥文叫我地4個幫佢寫紀念冊....==''
``我同Yuki 係佢張紀念冊到,,刀寫左叫佢去減肥!!!卡卡...笑死左!!!
''..寫完之後,,我直接比左張紀念冊死肥文.....==''
``點知!!!佢勁煩.....要我親自擺落佢張台到,,算!!!我忍佢,,我擺!!!
``擺完張紀念冊之後,,我地4個繼續傾偈...傾得巧開心牙!!!><''
``Heidi終於番黎啦!!!佢睇到張紙之後,,即刻啤住我地..因為我地係到笑!!!
''..跟住,,佢就撕爛左張紙!!!嗚嗚...巧傷心牙!!!卡卡....=___=''
''..我地吸Heidi同Peter仔ge..名印落張紙到,,吸得巧辛苦架!!!
``今日提早四點半放學..所以,,我勁快就放學Lu....!!!
``番到屋企,,睇電視..沖涼..落「帝都酒店」食自助餐....唔係幾巧味!!!
電聯..電腦Chat..!!!悶悶的....
''..夜晚,,上網..天歌....我發覺而家D歌冇以前個D歌..咁巧天囉....==''
``唉..今晚諗左巧多野!!!我諗:上到中學,,點識朋友巧呢???><''
''..不過,,Anyway..上到中學至算啦!!!大家話係唔係啦??!!
``十二點幾,,熄電腦..天 mp3..天到凌晨一點幾到...=_____=''
``訓....]]\,,
