今日...比人迫去mk還hkbn電視d配件= =
只可以話我係非常之唔甘心囉...
咁就約左姑姑去...
去到之後搵左n咁耐先搵到佢座野= =
7樓= ="""細到乜咁= =
o係o個度我發覺原來好多人都唔識守秩序= =
有d人竟然直接走到最前面囉...勁無奈
之後d人重嗌交= =
變態的...
等左勁耐先到我...
唔洗 1 min就走得佬= =
如果佢對個個ge工作效率都係咁快就差唔多la...
之後就去行街街lu
o係某間鋪頭o個度...
竟然比我地見到peony喎...haha
諗返起o個陣我地見到對方都覺得搞笑
o個陣佢同佢個fd試緊帽
咁我就好奇地望下塊鏡入面個人係咩人
之後竟然見到係佢..
而佢又係同時間地o係塊鏡入面望到我地兩個,,,
之後我地兩個就好似傻婆咁o係度笑...haha
但係星姐係一d反應都冇囉= ="""
好似同佢完全唔識咁= =
ha...真係好似傻婆咁笑個不停
不過好奇怪點解佢會認得我囉
因為上次成大班小學o係入m記都冇乜兩個認得出我= =
之後6點幾就去左中華la..
咁我本身諗住去睇下maths d ans ga ma...
點鬼知竟然冇晒d maths wb喎,,,,,,
嘩...激到我死咁濟呀!!!
前幾日明明都重有成大堆架嘛...
今日竟然連一本都冇.....可惡..........><
返屋企o個陣見到余意= =
估唔到佢....
真係好似馮上次講咁樣= =
成個TB咁= =
短頭髮,染髮= =
本身已經係男仔性格ga la...
宜家重要搞成咁= ="""
嘩...嚇得我呀= =