圍の生活日誌
2010 年 5 月 23 日  星期日   晴天


2010-05-23 分類: 未分類

琴日去左個2日1夜ge宿營,今日返..

超好玩吖,大佬!!

好快吖,得果1晚,邊夠喉..><

我完全5記得曬之前D小學領咯~

跟住重要做自我介紹,好多人記得我,哈哈..

玩左好多集體遊戲,

贏左兩次,超勁吖,我同吖畺..

最經典系個個fashion show,

我以家琳返起都好笑..

我地分成3隊,

跟住吖sir,miss比D料我地,

設計一套衫比個模特兒著,

個個吖志愿意做我地ge犧牲品,

哈哈,我地用膠袋同D色紙,

做左件好鬼靚ge晚裝,哈哈..

佢系男黎架,

最雖佢5肯除衫..哈哈

落左妝個樣,系佢自己個自拍黎架..佢偷左喔部相機跟住系到自拍,好惡頂吖><哈哈

重有,佢個妝系我同吖湘設計架,

好好笑,

我地個組系3組里面最夸張個隊..

我地都狂影左好多相

 

 



2010 年 5 月 9 日  星期日   晴天


2010-05-09 分類: 未分類

好耐無打blog啦!! 

太懶啦我本人..><

今日我琳爆頭吖..

琴日去Neway D錢都5知點計

幫下手得5得吖,5該吖,

數學勁ge人,幫下手..

我地就總共就要比500$

我比100,

吖湘比100,

吖嘉比100,

吖棋比200,+埋就500

,但系吖景之前比低60蚊,

我加埋野食就95$,

吖湘要比89$,

吖棋要比89$,

吖嘉要比111$

吖EVA就要比89$,

吖景就要比79$

,甘D數要點先分平呢

幫下手,5該...

今日母親節,

我琴日問吖媽洗5洗買禮物比佢,

因為我年年都5比架啦,米問下佢

,點知你知5知佢點答,

佢話5洗你甘客氣,5好破費,

你買禮物比我姐系我買比我自己,

D錢都系我比既

,你讀好D書就OK,米搞,

佢勁火咯,真系好想扁佢吖

唉,好想喊吖T^T



2010 年 4 月 27 日  星期二   清涼


癡線 分類: 未分類

 今日我真系想死吖,大佬

,癡線+真系可以系人生最大ge挑戰,

5知系米D人呢青春期吖..反叛!!

今日有班系到玩水球,跟住系到扔,到處濕曬,系到拿剪刀 玩

,我叫佢地散會,全部人都當我無到,

佢地有佢地ge玩,我有我ge吵

,癡線+我話罰啦,無人聽咯..

隔離班都系到入班房體,真系

,隔離班都乖D吖..

我今日大聲哄左喔ge fd--劉泳姬

,對5住吖,今日我好火滾,所以大大聲鬧你

,真系好對5住你T^T原諒我啦...

重有,重有..

今日5望班比人罰,原因系我之前比左佢地班0分

,有D自卑吖...好次好對5住你地甘

,不過你地都無做好,我甘系比低分D+啦,

我班班都系甘+啦,希望你地可以諒解我,

重有重有吖,

今日最火滾系個個7頭,

我同吖湘講左陣間計,其他時間我就訓教啦,

有病+佢,佢褶左喔20個名,加埋另外個個人,總共30幾個名,

我知道后,我當場屌佢咯,真系仆街..癡線架

,佢寫左吖湘12個名咯,真系

,我都5滿左佢N耐咯,

我之前罰得佢多,成日小息跑,

佢擺到明就恩將仇報,

佢個FD甘吵就5寫,我

,我,吖湘,吖棋都5滿佢咯,

想有下文,體佢地個BLOG啦!

!最后,加油吖你地,測驗加油..干爸爹><



2010 年 4 月 20 日  星期二   雨天


snsd 解釋 分類: 未分類

今日終於真相大白啦!!

對5住吖snsd,我5應該懷疑你地架T^T對5住吖...

原來我LEE個忠實fanz啦!!我今日先知道好多野,

關於snsd架

首先之前米話snsd系全部整容既,其實5系架,只系少部分整過,不過只系小工程,

eg,雙眼皮,整高個鼻...

第2,之前米系youtube有播snsd 5禮貌既,

當另外一個主持講緊四川省大地震,其中一個snsd成員笑左,

其實點解佢笑呢

因為另外ge主持講錯野,將四川省大地震講成川省大地震,

甘好好采有個明星叫川省

,so...唉..好慘,.

.跟住好多人誤會佢無禮貌..

好次我LEE個反骨仔甘,嗚,,嗚..

跟住之前話snsd其中一個成員對護士5好

,話佢去打針

但系甘巧系食飯時間,D護士話5幫佢,因為食飯時間,跟住吖snsd其中一個成員5滿佢,話佢5舒服,打支針都5得?

跟住D人話佢好無理,好無禮貌,

其實打針系要由E生跟手,5系話打就打,其實系誤會咯..

只系snsd D fanz有D雖咯,

因為之前snsd 既fanz撕曬東方神起既海報,貼snsd既海報..

LEE樣無口否認,但系snsd都跟本無做錯野,就要接受甘多人既批評

,只系D5鐘意snsd既人到處散發D5真實ge搖言,

之前系D表演到一snsd出黎,就全場噓曬佢地,狂噓.

.但佢地無受影響,一直跳到完為止,

我真系好鐘意snsd架><

系超鐘意,大家都可以聽下佢地D歌&mv,超好體&聽..



2010 年 4 月 15 日  星期四   寒冷


2010-04-15 分類: 未分類

出左成績啦!!><都5錯,幾滿足...kaka!!

好過之前,(其實系份卷簡單)

好多人都高分..

好緊張我既名次><

我5可以再輸比人架啦!!我要ko曬佢地!!

哈哈..雖然可能性極低..--"

但系我抱住超高既信心..希望5好失望!!

但系今次D成績都系5夠吖湘"只抽"..唉T^T

果條友,我琳我無機會高過佢架啦...

果條死人helen,你今年玩曬啦,

你贏曬啦!!科科最高分,開心啦

你條福祿壽,拿100分,好囖!!哼!!(哈哈)

不過各位兄弟姐妹們

,拿5高分都5緊要架..下次加油!!

我support你地,干爸爹!!xd



nyw_97
暱稱: ♫:"__☂ FiamMA scArlatTo /']
性別: 女
國家: 香港
地區: 屯門區
最新文章
2010-09-25
2010-09-21
2010-09-11
神風終極戰士
恐懼...
每月文章
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
RSS 訂閱
RSS Feed