2010 年 5 月 23 日 星期日  |
| 2010-05-23 |
分類: 未分類 |
琴日去左個2日1夜ge宿營,今日返..
超好玩吖,大佬!!
好快吖,得果1晚,邊夠喉..><
我完全5記得曬之前D小學領咯~
跟住重要做自我介紹,好多人記得我,哈哈..
玩左好多集體遊戲,
贏左兩次,超勁吖,我同吖畺..
最經典系個個fashion show,
我以家琳返起都好笑..
我地分成3隊,
跟住吖sir,miss比D料我地,
設計一套衫比個模特兒著,
個個吖志愿意做我地ge犧牲品,
哈哈,我地用膠袋同D色紙,
做左件好鬼靚ge晚裝,哈哈..
佢系男黎架,
最雖佢5肯除衫..哈哈

落左妝個樣,系佢自己個自拍黎架..佢偷左喔部相機跟住系到自拍,好惡頂吖><哈哈
重有,佢個妝系我同吖湘設計架,
好好笑,
我地個組系3組里面最夸張個隊..
我地都狂影左好多相
|
2010 年 5 月 9 日 星期日  |
| 2010-05-09 |
分類: 未分類 |
好耐無打blog啦!!
太懶啦我本人..><
今日我琳爆頭吖..
琴日去Neway D錢都5知點計
幫下手得5得吖,5該吖,
數學勁ge人,幫下手..
我地就總共就要比500$
我比100,
吖湘比100,
吖嘉比100,
吖棋比200,+埋就500
,但系吖景之前比低60蚊,
我加埋野食就95$,
吖湘要比89$,
吖棋要比89$,
吖嘉要比111$
吖EVA就要比89$,
吖景就要比79$
,甘D數要點先分平呢
幫下手,5該...
今日母親節,
我琴日問吖媽洗5洗買禮物比佢,
因為我年年都5比架啦,米問下佢
,點知你知5知佢點答,
佢話5洗你甘客氣,5好破費,
你買禮物比我姐系我買比我自己,
D錢都系我比既
,你讀好D書就OK,米搞,
佢勁火咯,真系好想扁佢吖
唉,好想喊吖T^T |
| 癡線 |
分類: 未分類 |
今日我真系想死吖,大佬
,癡線+真系可以系人生最大ge挑戰,
5知系米D人呢青春期吖..反叛!!
今日有班系到玩水球,跟住系到扔,到處濕曬,系到拿剪刀 玩
,我叫佢地散會,全部人都當我無到,
佢地有佢地ge玩,我有我ge吵
,癡線+我話罰啦,無人聽咯..
隔離班都系到入班房體,真系
,隔離班都乖D吖..
我今日大聲哄左喔ge fd--劉泳姬
,對5住吖,今日我好火滾,所以大大聲鬧你
,真系好對5住你T^T原諒我啦...
重有,重有..
今日5望班比人罰,原因系我之前比左佢地班0分
,有D自卑吖...好次好對5住你地甘
,不過你地都無做好,我甘系比低分D+啦,
我班班都系甘+啦,希望你地可以諒解我,
重有重有吖,
今日最火滾系個個7頭,
我同吖湘講左陣間計,其他時間我就訓教啦,
有病+佢,佢褶左喔20個名,加埋另外個個人,總共30幾個名,
我知道后,我當場屌佢咯,真系仆街..癡線架
,佢寫左吖湘12個名咯,真系
,我都5滿左佢N耐咯,
我之前罰得佢多,成日小息跑,
佢擺到明就恩將仇報,
佢個FD甘吵就5寫,我
,我,吖湘,吖棋都5滿佢咯,
想有下文,體佢地個BLOG啦!
!最后,加油吖你地,測驗加油..干爸爹>< |
2010 年 4 月 20 日 星期二  |
| snsd 解釋 |
分類: 未分類 |
今日終於真相大白啦!!
對5住吖snsd,我5應該懷疑你地架T^T對5住吖...
原來我LEE個忠實fanz啦!!我今日先知道好多野,
關於snsd架
首先之前米話snsd系全部整容既,其實5系架,只系少部分整過,不過只系小工程,
eg,雙眼皮,整高個鼻...
第2,之前米系youtube有播snsd 5禮貌既,
當另外一個主持講緊四川省大地震,其中一個snsd成員笑左,
其實點解佢笑呢
因為另外ge主持講錯野,將四川省大地震講成川省大地震,
甘好好采有個明星叫川省
,so...唉..好慘,.
.跟住好多人誤會佢無禮貌..
好次我LEE個反骨仔甘,嗚,,嗚..
跟住之前話snsd其中一個成員對護士5好
,話佢去打針
但系甘巧系食飯時間,D護士話5幫佢,因為食飯時間,跟住吖snsd其中一個成員5滿佢,話佢5舒服,打支針都5得?
跟住D人話佢好無理,好無禮貌,
其實打針系要由E生跟手,5系話打就打,其實系誤會咯..
只系snsd D fanz有D雖咯,
因為之前snsd 既fanz撕曬東方神起既海報,貼snsd既海報..
LEE樣無口否認,但系snsd都跟本無做錯野,就要接受甘多人既批評
,只系D5鐘意snsd既人到處散發D5真實ge搖言,
之前系D表演到一snsd出黎,就全場噓曬佢地,狂噓.
.但佢地無受影響,一直跳到完為止,
我真系好鐘意snsd架><
系超鐘意,大家都可以聽下佢地D歌&mv,超好體&聽.. |
| 2010-04-15 |
分類: 未分類 |
出左成績啦!!><都5錯,幾滿足...kaka!!
好過之前,(其實系份卷簡單)
好多人都高分..
好緊張我既名次><
我5可以再輸比人架啦!!我要ko曬佢地!!
哈哈..雖然可能性極低..--"
但系我抱住超高既信心..希望5好失望!!
但系今次D成績都系5夠吖湘"只抽"..唉T^T
果條友,我琳我無機會高過佢架啦...
果條死人helen,你今年玩曬啦,
你贏曬啦!!科科最高分,開心啦
你條福祿壽,拿100分,好囖!!哼!!(哈哈)
不過各位兄弟姐妹們
,拿5高分都5緊要架..下次加油!!
我support你地,干爸爹!!xd |
|
|