明天又返學啦!! 琴日我表哥生日吖!!
好5舍得LEE個假期吖>< 去左吖嫲到食飯..
可以日日通宵,日日玩,日日上網24小時... 我表哥4月10號生日,
唉!!好傷感吖! 我細佬4月12號生日
明天6年級好次派卷... 所以每次都系一齊慶祝!!!
好鬼死驚吖!!5系,應該系超級驚!! 影左D相...