今日1點幾起身-.-..之後刷牙~
跟住同gM果班囧佬吹水-.-..成日哈我囉T_T衰人黎
吹到5點幾鍾到就出左觀塘接人-.-..之後去左apm行-.-..行撚到我地淆低..哈哈
行完-.-就去左尖咀陪人還野-.-..跟住點知間野搬撚左-.-灰到pk
咁算..就走左出mk睇戲-.-去撚左3間戲院都冇-.-之後搵到...買左飛-.-等左陣就入去睇呀童木
睇到9點幾-.-就去左食野啦...食完就送佢坐車-.-...之後我就坐車返屋企
我打比屋企人話拎bb-.-佢老味系..唔撚比我拎..個bb唔撚係你囉...撚樣-.-
跟住我cut佢線-...返到屋企-.-就火火地屌7e媽-.-佢都冇聲出-.-我發撚癩-.-
差d整爆到門-.-爽...今日就係咁多先啦-3-
冇撚左bb我點撚樣仲有希望好似之前咁同你呀...佢地成班撚樣系...遲早有日我死比佢地睇...仆街
sor..火得制先打咁多粗口...
分類: 未分類 |