11月24日
12點幾老婆打比我叫我起身~_~之後又訓著左..
到左2點真係起身啦~_~...之後整野..整完就坐左係床到發呆..因為電腦壞左
坐到3點半就坐車去長沙灣接老婆-_-..點知我4點10分到左- -
等左一陣..老婆就黎左咯..跟住落左機鋪玩-3-
玩到5點幾..就坐車返KT再轉車返我屋企..
返到屋企就煮野比老婆食...食完就整電腦..整左好耐都唔得..
到左12點就見電視算-_-..之後同老婆訓教-_-...
11月25日
12點幾起身..之後同屋企人傾計傾左好耐..要老婆悶..對唔住
傾完老婆話返屋企..我就送佢返屋企..
送完之後我都返左屋企- -...過左陣..陪FD落左街...
不想再理會愛情能否一生..只想和你有一段美好的回憶
真的不想失去一個我所愛的女人..
希望我們能夠相愛到老-_-唉
分類: 未分類 |