| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 11 月 28 日 星期三  |
| 2007-11-28 |
分類: 未分類 |
昨日我要去左九龍個邊個個浸信會大學
個到表演因為55周年校慶ar~
不如我講一下d好可憐的事比你
listen啦!!係lunhtime
要食野,d野食都唔知會唔會
食死人,我食到上吐出來 !
因為真係好x食........
night好多人ar~>^<
see甘好多朋友個個斬甘索ar~
日真係好happyar~因為認識左好多人
個個都好好玩唔會嬲,個個大姐姐好好人
不過就比人玩,好可憐ar~,我同一個人為佢xx哈.....
真係好上sleep ,so我就
zz
|
| 發表時間:2007-11-28 11:23 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | ... | 57 | »
|