| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 6 月 13 日 星期五  |
| 考試第二天 |
分類: 未分類 |
昨天的考試OK啦,
不過好多人都話中文個到好難,
咁又係..
要記咁多野,
又木蘭辭,又咩論語,仲有要記好多詩,
好多人都係做唔曬= =
好彩我做得曬姐^^
作文,
有三篇選,
我選左第一篇,
D人話好難,
但係都OK啦
今日,
SO黑仔,
好彩今日只係考一科,
如果唔係真係死比你睇,
我英文作文個到睇錯左題目,
做錯曬,
做個時我唔知,
但係做完之後我先知道,
好慘,
人地叫寫一日的行程,
我寫左5日,
仲要係好伕寫到離曬題,
唔知點好了..
肥緊!!
我都知自己肥定了,
英文,
I HATE IT..
仲有今日食LUNCH,
去左大家樂,
等一個餐等左半個鐘,
因為個個人入錯機..
搞左好耐,
我個號碼係108,
但係去到150幾都未到我,
個D人又唔係善男信女囉,
個個話等啦,等啦,
之後我問左2次,
2次都係叫我等,
第三次先話比我知係搞錯左..
我真係想問佢有冇搞錯呀!!!
不過最後佢比多左個紅豆冰比我當作賠償,
- -
我令願唔要你杯野囉..
又唔係好味,
搞到我等左咁耐..
今日好黑,
仲有,
由今日到24號我都唔會上QOOZA了,
因為要溫書,
唔溫死緊,
第一,冇得轉台..要轉PEPOLE
第二,比人鬧死,
第三,冇新手機,(由小學開始我都係用緊我呀哥個部,呀媽話我入到BAND1中學就買比我..依家入左..但係又用好多藉口話唔買,依家話只要我考好個試就買,都唔知係唔係真..呀媽偏心於哥..我呀哥佢轉左3次手機啦..我一次都冇!!)
第4,自己都過意唔去,
第5,唔想留班(7月3日---升留級會議)(只要主科唔合格,咁就死緊(好似係))
第6,唔可以輸比魚旦,比佢係到串人
好多原因講唔曬..總之,要努力做到最好啊!!
為了妳,我一定可以考到全班首5名
|
|
|
我都冇玩.....-33- 哼....算.........
|
|
|
xx_zoe 於 2008-06-17 07:54 PM 發表:
Um...... 小朋友你唔覺得你ge「告白」 好噁心ge咩 — v — 就好似d白痴對住個海大叫「我愛你」感 但其實就係指身邊個狗= - = 「為了妳,我一定可以考到全班首5名」 一睇就知冇意思冇意義la, 你講得出就係有信心考到全班首5名家啦, 有種就去考全級第一, 冇呢誠意重打出黎, 面皮好厚bo, 洗唔洗令把尺同你度度?
|
網主回覆
=-=
o
唔係你諗個d呀,
我係同一個女仔係到玩緊野姐,
係一個好低能的人,
簡單d黎講,
係我個低能妹妹,
唔好誤會啦..
我邊會咁直接講我咩邊個呀,
哈..
加上我都冇咩人,
我點會自己玩自己呀,
=-=
用腦諗下野啦=-= Posted at 2008-06-18 01:29 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
TO.....YAN小姐..... 咪玩啦.....個個人邊會係我呀....... 你ge智商真係''高''呀......
|
網主回覆
=-=
都係唔玩了,
搞到好多人誤會啊,
低能的妹妹..
唔玩了,
好冇?! Posted at 2008-06-18 01:30 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
HI`
my dear ,
thank a lot~ Posted at 2008-06-17 06:05 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
=0=
係你個間學校到就易~
係到就難=-= Posted at 2008-06-17 04:32 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
yan=) 於 2008-06-17 10:29 AM 發表:
本是?! 咁即係係啦`
|
網主回覆
- -
唔好理 Posted at 2008-06-17 04:33 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
yan=) 於 2008-06-16 01:12 PM 發表:
為左ruby?! 放心啦你`我今次唔會考得咁高分` 我先唔想入D/E 班ah ;(
|
網主回覆
本是,
但現在否~ Posted at 2008-06-16 03:01 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
個妳??
我冇呀,
冇同佢玩了^^ Posted at 2008-06-16 03:00 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
cm 4 U...... 你同魚旦算啦....... 你高名次過呀yan先啦........ 無聊......
|
網主回覆
=0=
好串呀,
不過..
都係算啦~
今日溫左好耐i.s
由3:30-9:30
第一次^^
勁呀!! Posted at 2008-06-15 09:32 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
RERE 遇埋我玩個問問題遊戲啦A_A 呢排我冇錢呀 xDDD
|
|