Cavalier
一雙手 一個夢 生命因有你獨特
ocavaliero
暱稱: Cavalier
性別: 男
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2008-07-12
2008-07-09
2008-07-08
200問
2008-07-02
文章分類
全部 (57)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 57
留言總數: 283
今日人氣: 3
累積人氣: 2405
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 6 月 13 日  星期五   晴天


考試第二天 分類: 未分類

昨天的考試OK啦,

不過好多人都話中文個到好難,

咁又係..

要記咁多野,

又木蘭辭,又咩論語,仲有要記好多詩,

好多人都係做唔曬= =

好彩我做得曬姐^^

作文,

有三篇選,

我選左第一篇,

D人話好難,

但係都OK啦

 

 

今日,

SO黑仔,

好彩今日只係考一科,

如果唔係真係死比你睇,

我英文作文個到睇錯左題目,

做錯曬,

做個時我唔知,

但係做完之後我先知道,

好慘,

人地叫寫一日的行程,

我寫左5日,

仲要係好伕寫到離曬題,

唔知點好了..

肥緊!!

我都知自己肥定了,

英文,

I HATE IT..

仲有今日食LUNCH,

去左大家樂,

等一個餐等左半個鐘,

因為個個人入錯機..

搞左好耐,

我個號碼係108,

但係去到150幾都未到我,

個D人又唔係善男信女囉,

個個話等啦,等啦,

之後我問左2次,

2次都係叫我等,

第三次先話比我知係搞錯左..

我真係想問佢有冇搞錯呀!!!

不過最後佢比多左個紅豆冰比我當作賠償,

- -

我令願唔要你杯野囉..

又唔係好味,

搞到我等左咁耐..

今日好黑,

仲有,

由今日到24號我都唔會上QOOZA了,

因為要溫書,

唔溫死緊,

第一,冇得轉台..要轉PEPOLE

第二,比人鬧死,

第三,冇新手機,(由小學開始我都係用緊我呀哥個部,呀媽話我入到BAND1中學就買比我..依家入左..但係又用好多藉口話唔買,依家話只要我考好個試就買,都唔知係唔係真..呀媽偏心於哥..我呀哥佢轉左3次手機啦..我一次都冇!!)

第4,自己都過意唔去,

第5,唔想留班(7月3日---升留級會議)(只要主科唔合格,咁就死緊(好似係))

第6,唔可以輸比魚旦,比佢係到串人

好多原因講唔曬..總之,要努力做到最好啊!!

 

 為了妳,我一定可以考到全班首5名






訪客留言 (返回 ocavaliero 的日誌)


RubyLee 於 2008-06-18 06:08 PM 發表:
我都冇玩.....-33-
哼....算.........
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



xx_zoe 於 2008-06-17 07:54 PM 發表:
Um......
小朋友你唔覺得你ge「告白」
好噁心ge咩 — v —
就好似d白痴對住個海大叫「我愛你」感
但其實就係指身邊個狗= - =
「為了妳,我一定可以考到全班首5名」
一睇就知冇意思冇意義la,
你講得出就係有信心考到全班首5名家啦,
有種就去考全級第一,
冇呢誠意重打出黎,
面皮好厚bo,
洗唔洗令把尺同你度度?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

=-=
o
唔係你諗個d呀,
我係同一個女仔係到玩緊野姐,
係一個好低能的人,
簡單d黎講,
係我個低能妹妹,
唔好誤會啦..
 
我邊會咁直接講我咩邊個呀,
哈..
加上我都冇咩人,
我點會自己玩自己呀,
=-=
用腦諗下野啦=-=
Posted at 2008-06-18 01:29 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



RubyLee 於 2008-06-17 06:06 PM 發表:
TO.....YAN小姐.....
咪玩啦.....個個人邊會係我呀.......
你ge智商真係''高''呀......
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

=-=
都係唔玩了,
搞到好多人誤會啊,
低能的妹妹..
 
唔玩了,
好冇?!
Posted at 2008-06-18 01:30 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



eidolon 於 2008-06-17 04:48 PM 發表:
cm for you=]]]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

HI`
my dear ,
thank a lot~
Posted at 2008-06-17 06:05 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Annie890 於 2008-06-17 12:33 PM 發表:
考頭5名...
easy啦..
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

=0=
係你個間學校到就易~
係到就難=-=
Posted at 2008-06-17 04:32 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



yan=) 於 2008-06-17 10:29 AM 發表:
本是?!
咁即係係啦`
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

- -
唔好理
Posted at 2008-06-17 04:33 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



yan=) 於 2008-06-16 01:12 PM 發表:
為左ruby?!
放心啦你`我今次唔會考得咁高分`
我先唔想入D/E 班ah ;(
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

本是,
但現在否~
Posted at 2008-06-16 03:01 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



baka_gua 於 2008-06-16 01:04 PM 發表:
你為左邊個''妳''=-=?
估下先-v-
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

個妳??
我冇呀,
冇同佢玩了^^
Posted at 2008-06-16 03:00 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



RubyLee 於 2008-06-15 06:34 PM 發表:
cm 4 U......
你同魚旦算啦.......
你高名次過呀yan先啦........
無聊......
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

=0=
好串呀,
不過..
都係算啦~
今日溫左好耐i.s
由3:30-9:30
第一次^^
勁呀!!
Posted at 2008-06-15 09:32 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



ellica624 於 2008-06-14 07:56 PM 發表:
RERE
遇埋我玩個問問題遊戲啦A_A
呢排我冇錢呀 xDDD
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


1 | 2 | »
訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]