| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 7 月 2 日 星期三  |
| 2008-07-02 |
分類: 未分類 |
昨天去左同小學同學玩..
OK啦~
不過要由黃大仙行上慈雲山就好鬼熱..
都唔知點解唔坐37M- -
好彩YY佢係我走個時都話我知德愛中學個邊有車坐..
如果唔係真係行死我..
之後去到彩虹站,
順便出一出去行下..
之後CALL左DICKY落黎..
......
佢要我等佢勁耐..
好彩有人同我傾電話姐,
如果唔係悶死...
哈哈!
之後就勁傻咁用左手$80BUY左個籃球,
去左打波..
一開始諗住鬥波,
但係人地咁多人..
有排等..
SO只好自己BUY一個黎玩..
OUT WIN左DICKY..
射KEY輸左..
都唔比人走籃..
之後ONE ON ONE..
WIN曬..
佢一分都攞唔到...
哈..
之後就坐埋一邊傾計..
傾到差唔多7:00走人。
今日..
冇咩做..
好似平時咁..
一番到學校,
RAY話聽日去睇戲..
但係一人要帶一個女仔去..
0曬..
但係都唔錯..
之後佢地屈我帶RUBY去..
我都唔知點開口..
之後米直接同佢講囉..
都冇咩..
用埋呀RAY D方法,
但係佢唔去..
話唔得閒..
好似話後日先得..
太可惜了...
點解你唔去呀- -
唉..
點解..
真係好想你去嫁..
你唔去,
我都唔去了,
我同你MSN好過,
哈~
不過你係唔係話同我去睇KERORO- -
好似係..
哈,
到時先算啦..
不過兄弟們,
唔好好似上次呀RAY同COLY咁呀,
咁唔識做..
明啦~
等緊你啊~
|
|
|
RAY鋒 於 2008-07-05 02:13 PM 發表:
睇黎你打籃球好勁喎.. 遲D同你P番場啦.. 係囉..下次約女睇戲記住唔好約FD呀..
|
網主回覆
唔係...
睇下對住邊d人啦..
對住你冇得玩..
一定會約到佢嫁...
佢say 左yes了,
Posted at 2008-07-05 05:26 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
yan=) 於 2008-07-04 10:30 AM 發表:
cm` 雖然無咩可能` 但祝你成功溝到RUBY xD
|
網主回覆
55
我一定得嫁!!! Posted at 2008-07-05 05:27 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
ellica624 於 2008-07-03 02:21 PM 發表:
cM =D
|
網主回覆
- -
thx all c.m Posted at 2008-07-03 04:10 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
cM~ 你地1 on 1咪得囉xDD 咁咪5洗我地識做.. 就咁直接坐埋一齊囉xDD 仲有.. 5準講個"勁"字呀!!
|
網主回覆
- -
死開啦,
我中文高分過你呀!! Posted at 2008-07-02 10:20 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|