octopus 回憶錄
Just for fun ^_^" ... 得閒就會記低所有0野 ~ Hehe ^^ ...留言 0係我打日記0既推動力 ~~~ !!!
P.S. 期待你0地0既留言 ^^
octopusnls
暱稱: octopus
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
... ...
@_@"
應該開始忙 ^^"
忙 x_X
2007 last day ^^
文章分類
全部 (681)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 681
留言總數: 262
今日人氣: 121
累積人氣: 10382
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2005 年 12 月 15 日  星期四   晴天


Fish Maket & UK BBQ ... + 啟發 ... Thanks 分類: 未分類

Um ~ still very very very bad luck

勁冇 mood ... Thanks & Sorry to all of my Fds... 佢0地令我明白0左我以前 maybe 做0左好多

D Fd 唔開心0既0野 ... 可能就叫好心做壞事 ... 好複雜 ... 仍然要學係適當0既時間講適當0既

0野  ... 好驚講錯0野...

自己0既 planing 打亂0左 ... 感覺的確唔好 ... 事實上我已經變0左好多...記得以前真係會每事

問...就連自己都覺得煩... 有時有 D  0野真係好複雜 ... care 一個人有好多種 method ... 對住唔

同0既人又要 apply 唔同0既 method ... 過份關心就會變0左太煩... sometime maybe 會局限埋

人0地0既自由 or 整到冇 mood ... but 唔 care 又會令人覺得太 cool ... 唉 ~ 做人真係 - 煩 ...

 人同人之間0既相處...must 要不斷學習... 我得一個 target...就係想身邊0既人開心 ... but 真

係 10 級難度...

6:00 先醒 ... Thanks Melinda weak me up  ... Um ~ 我醒唔到搞到 late 0左... 又輸了

"_" ... join 0左 Ryan 就齊齊去 fish market lu ... 兜0左一輪先搵到...我0地買0左三文魚 fillet

~ 勁抵 ~ 佢仲任我0地拎魚骨... then 就拎0左 2 條唔知咩0野魚0既骨 for 煲湯... but fish

market 真係有 D 腥 ~ Oh "_" ... 我最驚0既腥味 ... 買完返 Hall 都係 7:30 左右... Oh ~ 問題

出現...Melinda & Ryan 好似唔係好掂整魚... so 我要 try try KO D 魚 ~ 好腥  ...KO 0左條

煲0左湯之後時間0岩0岩好... 8:30 左右 ... 9:00 要上 Lec. ~ Um ~ 我總覺得好腥~ 勁洗

手...but 好成功 KO D 魚又會好有成功感~ Hehe   ... 上完 Lec. 去0左 Ryan 0既 Hall 參觀佢

新買0既 Galileo 溫度計 & 借調味料...之後我又繼續 KO 埋 D 魚 & 三文魚 ~ Oh...絕對佩服日

本 D 刀法... coz 真係好難... but 好彩都成功 KO 條三文魚 fillet ... 整完食 Lunch ... Melinda

 & Ryan 食魚湯意粉 ... 我就唔 la ... 食焗腸意粉  ... 2 pm 又上 Lec. then 就 free lu ...

4:00pm 放學... 一早應承0左 Willy 去 Rayman 屋企 BBQ...but 買唔到碳 "_" ... then 就齊齊

去買... 有 Rayman, Willy, Wing, Ryan & me ... 好冇 mood "_" ... 行0左 2 間都買唔到...我

suggest 放棄唔 B 住...點知個 Ans 係 "No" ~ 仲要勁肯定... then Rayman 竟然話其實佢 D 

housemate 有碳 -_-" ... so 就返 Hall 拎0野食...正式出發去 Rayman 0既屋企...佢自己租出面

0既 House... so 有得 BBQ ... 去到佢屋企 6:00 左右 ... but 又遇到問題...就係燒唔著 D 碳...

so 就轉0左入屋 Grill + Oven ...我繼續 try 0左好多次 ~ 其實可以燒 but maybe 唔夠碳 & 係

門口 BBQ 的確幾凍... 最後都 giveup ... Um ~ 8:00 幾已經食完0野...Wing 整0既雞翼真係幾得

   ... Good ^^ ... 食完0野就睇 TV ... Hea ... & chat with Rayman 0既 housemate... 9:00 幾收

到 Cecilia call ~ 救星...then 就同 Ryan 走先 ... but 走之前竟然發現隻錶支 pin 唔見0左 ~ 搞

到隻錶斷開用唔到 ... 之後返 Hall 再戰三文魚生  ... Wow ~ 勁 Good ... Melinda & Ryan

 整0既豉油好掂  ...Cecilia 仲帶0左支紅酒0黎... 太多 reason 搞到勁冇 mood ...好黑仔... 本

來諗住可以出去玩... but Cecilia, Melinda & Ryan 異口同聲 stop me ... 真係 Thanks 佢0地0既

關心 ... 其他人理得我死 la ...我明 ga ... but 佢0地唔明我0既心情...咁多黑仔事件發生0左...

真係好頹...I think 玩可以發洩0下... Anyway ~ 都 pass 0左 ... but 我以前 or maybe 一直都有

過份關心 D  fd ...咁 maybe 會影響 or 局限0左 D  Fd 0既 planing... 感覺真係仲 down ... 做

人真係要不斷學習... 而且真係要經歷過先會有感覺... Sorry to all of my Fd ... I think 我都有

講過 D 令到佢0地冇 mood 0既0野... 做得 Fd 0既...有 D  0野點都要講 but 對方都有佢0既自

由...so 做人真係要考慮好多0野... -_-" ...

toady also 睇會到我係一個唔會點定目標0既人 coz 發現身邊有好多人未達到心目中0既

target 係唔會放棄 ... 做咩0野都會有 target ... Um ~ 可能我好易 giveup...縱使定0左 target

都唔一定要得到先放手... Ha ^_^" ... 呢個 maybe 就係我失敗0既 main reason ~ 好易放棄 &

乜都 3 mins 熱度 ... 冇恆心... etc.






訪客留言 (返回 octopusnls 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]