又成半年冇打過日記 ...
轉咗返 nearly FT 真係冇乜時間 ~ 一個字 懶
其實都幾攰 忙裡偷閒都係 FB 多
Qooza 真係 Good ~ 用咗咁耐一直都冇乜大問題 ^_^
最好就係我唔係成日 login 都仍然可以 keep 番個 Acc. ~ Lucky
睇吓幾時有時間先再 update la ~ Cheers ^^