前晚聽 881903 radio ... 第一次聽 Eason 0既最佳損友... 印象深刻... so Good
唔好俾個歌名誤
導 ~ D 歌詞好好 feel ~ Ha
today 10 am finish Lec. 就去0左 buy tickets (for Trip to Bath
& Sat Chinese New Yr Dinner) ... then 就 back to Hall download 最佳損友 but I only get the
demo version
I want full version
anyone can help me ar
send it to my Yahoo E-mail
Pls...Thanks a lot
之後 Hea 到 4:00 出0左去做 Test earn 0左 4 pounds ~ back to Hall 0既
時候去0左 Co-op 買0野...又 make mistake ... 次次睇0野都係好求其...結果又搞錯 ^_^" ... 5:30 上
Eng writing Class ... Oh ~ my poor Eng 又出現 la ... 1 hr - 1 topic ~ 要做 planing & write
essay ... 雖然唔計分 just for learning ... but 真係覺得自己講又唔得寫就更加
=_=" ... hope I
can improve my Eng after finished the class
... today MSN 又 add 多 2 個人 ~ 一個之前已
經識 ... 另一個 from Greece
... 個個0既 Eng 都 ok 勁 ... 走0個陣識多個師姐 coz 佢 study
Master in Sustainability ...行返 Hall 0個陣同佢 keep chatting ... 可惜佢唔係好用 MSN & 太凍
lu ~ so 唯有 next wk 先同佢 chat
Um ~ 搞笑0既係大家其實都認得大家 coz 真係見過幾次
but 唔會冇 la la say Hi ^_^ ... Eng class 識 Fd 0既 chance 多過平時 ~ so Good ... 仲要識到唔同
國家 & 唔同系0既人 ~ I like it
... Next target Tue ~ 要識多 D 人 & get more MSN
^0^ ...7:45 先返到 Hall 整 dinner ... Um ~ maybe 食得太多熱氣0野...喉嚨依然 keep 住痛
...
之後都係 Hea ... MSN etc. 同 groupmate Dan chat MSN 又學到 D short from ... np = no
problem ... chat 多 D 真係學到0野
...
Yeah ~ 好耐冇 check 過另一個 yahoo E-mail...竟然有 surprise
~ 收到 Annie 0既 E-mail ~
Lucky ^O^ d... 其實 this Sat 都諗住會 call 佢 chat chat ... 真係好想好似以前咁...得閒就搵佢玩
0下 ~ 食0下 Tea & chat 0下 etc. 同佢 chat 真係幾開心...除0左成日有搞笑0野發生...& 有時會
give me some push 有彈亦都有讚... 有時俾佢話~ 都唔會有唔開心0既感覺 ^_^" ~ 我應該係一個憑
感覺做0野0既人... I think 感覺冇得假... Good or Bad feeling 自己一定知... maybe I don't care
my Best Fd 0既 Advice ^_^ 縱使俾 Best Fd 話都 feel so Good ^0^ ...
陳奕迅 - 最佳損友
作曲:Eric Kwok|填詞:黃偉文|編曲:|監製:
朋友 我當你一秒朋友 朋友 我當你一世朋友
奇怪 過去再不堪回首 懷緬 時時其實還有
朋友 你試過將我營救 朋友 你試過把我批鬥
無法 再與你交心聯手 不竟難得有過最佳損友
從前共你 促膝把酒傾通宵都不夠 我有痛快過你有沒有
很多東西今生只可給你 保守至到永久 別人如何明白透
實實在在踏入過我宇宙 即使相處到 有個裂口
命運決定了 以後再沒法聚頭 但說過去 卻那樣厚
*問我有沒有 確實也沒有 一直躲避的藉口 非甚麼大仇
為何舊知己 在最後 變不到老友
不知你是我敵友 已沒法望透 被推著走 跟著生活流
來年陌生的 是昨日 最親的某某*
生死之交當天不知罕有 到你變節了 至覺未夠
多想一天彼此都不追究 相邀再次喝酒 待葡萄成熟透
但是命運入面每個邂逅 一起走到了 某個路口
是敵與是友 各自也沒有自由 位置變了 各有隊友
REPEAT*
早知解散後 各自有 際遇作導遊
奇就奇在接受了 各自有路走
卻沒人像你讓我 眼淚背著流
嚴重似情侶 講分手
有沒有 確實也沒有 一直躲避的藉口 非甚麼大仇
為何舊知己 在最後 變不到老友
不知你又有沒有 掛念這舊友 或者自己 早就想動頭
來年陌生的 是昨日 最親的某某
總好於那日我沒有 沒有 遇過某某
|