octopus 回憶錄
Just for fun ^_^" ... 得閒就會記低所有0野 ~ Hehe ^^ ...留言 0係我打日記0既推動力 ~~~ !!!
P.S. 期待你0地0既留言 ^^
octopusnls
暱稱: octopus
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
... ...
@_@"
應該開始忙 ^^"
忙 x_X
2007 last day ^^
文章分類
全部 (681)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 681
留言總數: 262
今日人氣: 17
累積人氣: 9960
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 1 月 25 日  星期三   晴天


^_^ 分類: 未分類

前晚聽 881903 radio ... 第一次聽 Eason 0既最佳損友... 印象深刻... so Good  唔好俾個歌名誤

導 ~ D 歌詞好好 feel ~ Ha  today 10 am finish Lec. 就去0左 buy tickets (for Trip to Bath

& Sat Chinese New Yr Dinner) ... then 就 back to Hall download 最佳損友 but I only get the

demo version  I want full version  anyone can help me ar  send it to my Yahoo E-mail

Pls...Thanks a lot   之後 Hea 到 4:00 出0左去做 Test earn 0左 4 pounds ~ back to Hall 0既

時候去0左 Co-op 買0野...又 make mistake ... 次次睇0野都係好求其...結果又搞錯 ^_^" ... 5:30 上

Eng writing Class ... Oh ~ my poor Eng 又出現 la ... 1 hr - 1 topic ~ 要做 planing & write

essay ... 雖然唔計分 just for learning ... but 真係覺得自己講又唔得寫就更加   =_=" ... hope I

can improve my Eng after finished the class  ... today MSN 又 add 多 2 個人 ~ 一個之前已

經識 ... 另一個 from Greece   ... 個個0既 Eng 都 ok 勁 ... 走0個陣識多個師姐 coz 佢 study

Master in Sustainability ...行返 Hall 0個陣同佢 keep chatting ... 可惜佢唔係好用 MSN & 太凍

lu ~ so 唯有 next wk 先同佢 chat  Um ~ 搞笑0既係大家其實都認得大家 coz 真係見過幾次

but 唔會冇 la la say Hi ^_^ ... Eng class 識 Fd 0既 chance 多過平時 ~ so Good ... 仲要識到唔同

國家 & 唔同系0既人 ~ I like it  ... Next target Tue ~ 要識多 D 人 &  get more MSN

^0^ ...7:45 先返到 Hall 整 dinner ... Um ~ maybe 食得太多熱氣0野...喉嚨依然 keep 住痛  ...

之後都係 Hea ... MSN etc. 同 groupmate Dan chat MSN 又學到 D short from ... np = no

problem ... chat 多 D 真係學到0野  ...

Yeah ~ 好耐冇 check 過另一個 yahoo E-mail...竟然有 surprise  ~ 收到 Annie 0既 E-mail ~

Lucky ^O^ d... 其實 this Sat 都諗住會 call 佢 chat chat ... 真係好想好似以前咁...得閒就搵佢玩

0下 ~ 食0下 Tea  & chat 0下 etc. 同佢 chat 真係幾開心...除0左成日有搞笑0野發生...& 有時會

 give me some push 有彈亦都有讚... 有時俾佢話~ 都唔會有唔開心0既感覺 ^_^" ~ 我應該係一個憑

感覺做0野0既人... I think 感覺冇得假... Good or Bad feeling 自己一定知... maybe I don't care

my Best Fd 0既 Advice  ^_^ 縱使俾 Best Fd 話都 feel so Good ^0^ ...

陳奕迅 - 最佳損友
作曲:Eric Kwok|填詞:黃偉文|編曲:|監製:

朋友 我當你一秒朋友 朋友 我當你一世朋友
奇怪 過去再不堪回首 懷緬 時時其實還有
朋友 你試過將我營救 朋友 你試過把我批鬥
無法 再與你交心聯手 不竟難得有過最佳損友

從前共你 促膝把酒傾通宵都不夠 我有痛快過你有沒有
很多東西今生只可給你 保守至到永久 別人如何明白透
實實在在踏入過我宇宙 即使相處到 有個裂口
命運決定了 以後再沒法聚頭 但說過去 卻那樣厚

*問我有沒有 確實也沒有 一直躲避的藉口 非甚麼大仇
 為何舊知己 在最後 變不到老友
 不知你是我敵友 已沒法望透 被推著走 跟著生活流
 來年陌生的 是昨日 最親的某某*

生死之交當天不知罕有 到你變節了 至覺未夠
多想一天彼此都不追究 相邀再次喝酒 待葡萄成熟透
但是命運入面每個邂逅 一起走到了 某個路口
是敵與是友 各自也沒有自由 位置變了 各有隊友

REPEAT*

早知解散後 各自有 際遇作導遊
奇就奇在接受了 各自有路走
卻沒人像你讓我 眼淚背著流
嚴重似情侶 講分手

有沒有 確實也沒有 一直躲避的藉口 非甚麼大仇
為何舊知己 在最後 變不到老友
不知你又有沒有 掛念這舊友 或者自己 早就想動頭
來年陌生的 是昨日 最親的某某
總好於那日我沒有 沒有 遇過某某






訪客留言 (返回 octopusnls 的日誌)


最佳損友 於 2006-01-28 09:49 AM 發表:
http://d.turboupload.com/d/314200/385152286936805-2636820339256.mp3.html

3min40s radio ver.
3.36mb

link in the green table, wait 30s
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

Thanks for your help     ... Cheers  ^_^ d
Posted at 2006-01-28 11:24 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



陳奕迅-最佳損友 於 2006-01-26 10:37 PM 發表:
http://forum1.uwants.com/viewthread.php?tid=1783195&extra=page%3D2
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

Thanks So Much   but I have that version lu "_"  this ver. 得 2 mins ... 我想要 full version... radio ver. 都 ok ... wma or mp3 etc .  Anyway ~ Thanks for your help ^^
Posted at 2006-01-27 09:31 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]