octopus 回憶錄
Just for fun ^_^" ... 得閒就會記低所有0野 ~ Hehe ^^ ...留言 0係我打日記0既推動力 ~~~ !!!
P.S. 期待你0地0既留言 ^^
octopusnls
暱稱: octopus
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
... ...
@_@"
應該開始忙 ^^"
忙 x_X
2007 last day ^^
文章分類
全部 (681)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 681
留言總數: 262
今日人氣: 14
累積人氣: 9957
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 3 月 13 日  星期一   晴天


Cousre Work 仍然停滯不前 & 黑 分類: 未分類

11:00 左右就醒0左...食早餐 ^_^"  本來諗住做 course work but 冇 la la 見到 Kitchen 0既玻璃樽

儲0左好多 so 就洗0左部分0既 pack 0左入袋等拎去 recycle... Um ~ 其實大部分0既樽都係

flatmate 0既...咁應該清0左佢 or 由佢  ... I don't know ... 縱使 Kitchen 係共用...我都只覺得

有責任 keep it clean ... no reason ... maybe 某程度都有 D 潔癖 ~ Ha ^_^" ... 1:00 pm 左右先返

Rm ... 1:30 做 test earn 0左 3 pounds ... test 完發覺自己0既辨識聲0既能力都唔係咁好 ^_^" ...

之 Melinda & Ryan 就覺得好 easy ^^ ... 之後就同 Ryan 出0左 city center ... Um ~ The dog

仲未出  ... then 就去0左 Tesco 買0野...想買0既0野都冇... Mon 都貨架清空 ~ What's up  ...

之後就返 Hall ... 食 Lunch but 已經 around 3 pm "_" ... 食包 ~ Oh ...發現0岩0岩買0既包係即日

到期0既 -_-" ... 睇0黎我睇0野真係幾"拿西"  ... 食完又 course work ...but still no planing &

no idea  ...冇耐又同 Kit MSN ... Ha ^_^" ...佢成日都 online   ... Um ~ 同佢講0左我0既

case ... 佢0既 reply 幾特別 ~ Ha ^_^" ... at least 佢冇講過係一個小問題...知我咩0野事0既

Fd 第一個反應多數都係講係一個小問題...0係安慰我0既立場的確係幾 Gd ... but so sorry that

maybe 我唔係咁 like 人安慰0既感覺... Kit 都明針唔"吉"到肉唔知痛...coz 冇經歷過又的確會唔

知...chat 完我都好好奇咁問番 why 佢一直冇講過 my case 係一個小問題...Um ~ 佢0既 Ans. 因為

佢都經歷過相似0既情況... Gd  ... 經一事長一智...都算學到0野...以後我都盡量唔會再拎 D 病0黎

講笑 lu ~ coz 諗番 if  D fd or 屋企人有病...我有時都會玩玩0下咁講笑...某程度上我可能忽略0左

佢0地0既感受...我一向都唔係太 mind 俾人拎 D 病0黎講笑 ~ coz 之前都 try 過有人問我係咪自

殺搞到左手包紮住 ~ Ha ^_^ ...結果連自己都玩埋一份~反問係自殺又點呢...Ha ^_^" 最後 D 人

都係唔信 ~ 咁即係證明0左其實每個人問之前心目中都有個 rough 0既 Ans ~ 問只係想證實一0下

Ha ^_^ ... Um ~ 唔開心只不過係嬲自己... 唔想講... I think 我唔係咁 like 人"就"我而唔搵我去玩...

更加唔想人擔心... that's why 仍然有好多 Fd 唔知我發生咩0野事...我講過 timing 0岩我一定講...

but 有時唔講又會搞到 D Fd 估估0下...應該點做先0岩... 真係好煩 x_X ... 講真我有時都

唔知應該點講... Anyway ~ I think 我會好快冇事 ... Thanks Kit  ... chat 完繼續 course

work ... but 冇 mood ... progress 一直都勁慢 ... dinner 食包 + 提子& 士多啤梨 ^_^" ... 幾

special 0既 dinner ... 食完0野冇耐就 bath 0左先 coz 好 sleepy  要醒一醒... bath 完 check

E-mail 話我冇上 wind farm 0既 workshop ...冇證明就會冇分... 黑仔王   ~ 0個陣都搞到一獲泡

change 0左上 Fri 0既 workshop...點知而家仲有手尾跟...唉 ~ reply E-mail 又再解釋多一次...

lucky that 有之前 E-mail 0既 copy ...希望冇事 la  +_+" ... 上完 workshop & 交埋 course work

if 咁都冇分...真係冇0野好講 la  ... 可惡... Um ~ Wed 12:00 要交 course work ... maybe 又有

 risk X_x ... 27th 10 am 要交poster ... 30 th March 12:00 又要交 FYP... Oh ~ 死得早...仲應承

0左 Host 24 th 去玩... 真係 crazy @_@" ~ 又係我0既"拿西"乜都唔理搞出0黎0既禍...之前連幾

時要交 FYP 都唔知... 真係唔知自己讀乜   Um ~ 竟然 sleep 唔到  印象中好似第一次...基本

上一直以0黎發生乜0野事都會好易 sleep ... 發生咩0野事 ar @_@" ... 感覺好"支力" ...似 sleep

而非 sleep ...好差 -_-" ... 唔通我0既潛意識真係好驚睇醫生...我唔知 ar ... only feel 到個腦一片

空白...直至鬧鐘響  好 sleepy & 好"支力" ...






訪客留言 (返回 octopusnls 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]