睇日出 ... but 我醒唔到 "_" ... Thanks Melinda 叫醒我 ^^ ... 5 am 未到就齊齊出0左沙灘打算
睇日出 & 影靚相... 點知日出0既位置係 city center 0個邊... Oh +_+" ... 有 D 失望 but 都影到 D
Good photos around 7 am 返 Hotel 食早餐... then 同 Ryan 出0左沙灘玩飛碟 & 繼續執0下海
鮮 & 貝殼 ... 原來玩飛碟都好大運動量 ga @_@" ... 玩0左一陣就 stop la ... 執0野... 係沙度見到
隻勁大(有一個 pan 咁大) 透明藍0既水母 - 應該係幾毒 coz 好靚 (好似叫唔知咩咩旗艦 ga ) 最衰
冇帶 DC ...如果唔係一定同佢影相...唔 sure 佢死0左未...so 就同隻飛碟整番佢落海... 之後就俾
Ryan 話0左一陣... 如果佢一陣踩中隻水母而中毒一定關我事 @_@" ... I think 佢要改姓賴 la 
一執就執到 11 pm 幾先返 Hotel ... 收獲豐富 ~ 竟然執到勁多海鮮(貝 or 青口) 有 10 幾隻... 整
Lunch ... 炒煎蛋 + 腸仔辣汁炒粉... 下晝就出0左 city center Hea 0下... Dinner 整海鮮辣汁炒粉 +
洋蔥腸仔炒蕃茄 & beer ... so Good ^0^ ... 仲有飯後果水蜜桃 ^^ ... 咁就玩完 lu ... tomorrow
12:00 要 check out ... so 大家都開始要執0野 ...
|