octopus 回憶錄
Just for fun ^_^" ... 得閒就會記低所有0野 ~ Hehe ^^ ...留言 0係我打日記0既推動力 ~~~ !!!
P.S. 期待你0地0既留言 ^^
octopusnls
暱稱: octopus
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
... ...
@_@"
應該開始忙 ^^"
忙 x_X
2007 last day ^^
文章分類
全部 (681)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 681
留言總數: 262
今日人氣: 57
累積人氣: 10460
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 6 月 22 日  星期四   晴天


Hea ^^ & dinner with new flatmate 愉快 分類: 未分類

sleep 到 11 am 幾收到 SMS 醒0左 ^_^" ... Dan ask me send 番 D photo 俾佢 ... 同佢 SMS 0左

幾句就開始 MSN ... coz today 輪到 Ryan 整西班牙海鮮飯 ... 佢預計 3 pm 會整好 ... then 就出

0左 Kitchen 食早餐 @_@" ... 12:00 幾食早餐 ~ Ha ^_^" ... 同 James chat 0左一陣... 佢講0野

其實都幾怏...好多時都聽唔到 ^^" ... Eng 始終太    ... 食粟米片 mix 消化餅 + coffee ... then

 prepare 定 tonight 0既 dinner -炒粗粉絲 share with my new flatmate ~ 之後就返 Rm Hea

then 就瀉 "_" ... 一瀉就瀉0左 2 次... I think 食錯0野...唔知關唔關 yesterday 消夜食 Kebab &

salad  also 好似有 D 傷風 +_+" ... 繼續 MSN ... firm 0左 3:15 pm 去 Ryan 0既 Hall try 佢

整0既西班牙海鮮飯 then 就順便出 Tesco 買0野 for tonight 0既 dinner & 去 HSBC update 番

個 add. ... 3 pm 就已經去到 Ryan 0既 Hall ... Good Timing ~ 佢0岩0岩整好 ~ seems so Good ^^

at least 好過我上次0既失敗之作  ~ 好 rush 咁 try ~ ok Good 喎...勁  ... 仲學到0野 ~ 應該

用調味料醃0下 D 海鮮先 ^^ ... 果然有料到 ~ 我仲有一次整西班牙海鮮飯0既機會 ... target 係

Sun ... 希望今次有進步 la   ... 食完之後就 drink 0左杯 "Malabu" mix coke then  返 Hall 繼續

Hea ... 之後又出0左去... coz Ryan 想去公園 Juggling also 可以玩0下飛碟 frisbee (跟 flatmate

Emily 學 ^^ ) ... 4:45 pm 左右就去到公園 la ~ Yeah ~ 又見到松鼠  之後就玩0左 around 1 hr

0既飛碟 ... 唯一0既 sport -_-" ... 我都好屎成日飛到偏離晒...搞到 Ryan 要周圍走 ~ if 佢瘦0左

好明顯要 Thanks 我 la ~ Haha  ... 期間同一個講國語0既人 chat 0左幾句... 我又用一 D 勁

poor 0既國語 mix Eng 同佢 chat ... 結果俾 Ryan 笑 -_-" ... 死黨~ 笑得咁開心我會報仇0既 ~

Ha  之後我返 Hall prepare dinner 先 ... 整 dinner 0個陣 Emily & James 一直 keep chatting

~ so Good  ... 準時 8 pm 整好 ... 火腿腸仔蒜蓉豉油炒粗粉絲 ~ easy food ... but 我覺得整得唔

多好... Anyway 都 Thanks my new flatmate ... coz 佢0地話好食 ^^ ... Dinner 0個陣...佢0地成日

講笑...尤其係 Emily & 希臘仔成日鬥咀...笑死0左  ~ 食完 Dinner ... 佢0地 2 個仲玩到打埋交...

真係笑到肚痛 ar  ... 玩完都 around 11 pm ... 返 Rm MSN 0左一陣... 冇耐就攤0左係 bed sleep

0左 ... 12 am 先醒 bath ... tomorrow 去玩... Stonehenge ... 要早起 I think 會早死 ~

Haha  ... 期待 tomorrow Have Fun & 影多 D 靚相 ^^ ...






訪客留言 (返回 octopusnls 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]