octopus 回憶錄
Just for fun ^_^" ... 得閒就會記低所有0野 ~ Hehe ^^ ...留言 0係我打日記0既推動力 ~~~ !!!
P.S. 期待你0地0既留言 ^^
octopusnls
暱稱: octopus
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
... ...
@_@"
應該開始忙 ^^"
忙 x_X
2007 last day ^^
文章分類
全部 (681)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 681
留言總數: 262
今日人氣: 1
累積人氣: 10404
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 6 月 25 日  星期日   陰天


支力 z_Z ... 分類: 未分類

10:30 pm 先醒到...仍然好 sleepy  ... 食早餐之餘 also 繼續 prepare 今晚0既 Dinner ...焗0左

白飯先 ... 12:00 左右就出0左 City Center 0係 Iceland join Ryan 買0野... 我0既 target just 買

eggs ... KO then 去0左 Sainsbury's 買0左 D can sweetcorn & try 新0野朱古力豆奶...買完0野就

各自返 Hall ... 繼續整西班牙海鮮飯... 今次先炒飯...再焗... 一整就整到 2:45 pm ~ 3:15 pm 仲打算

去 Casino 睇 England vs 厄瓜多爾... Lunch 都未食  ... rush 咁食粟米片 + coffee again ^_^" ...

想出去之際竟然 crap  ... 勁無奈 +_+" ...唯有 send SMS say Sorry to Ryan ... coz 我一定

late @_@" ... 好討厭 crap 0既感覺  ... 3:45 pm 先 rush 去 Casino join Ryan ... 周街0既人都

著 England 波衫... 路過 D Pub full 晒...真誇張 ^_^" ... 點知去到 Casino 係冇乜人睇波... Good

^^ ... 睇睇0下有 D sleepy  ... also 開始多番 D 人睇波 but 係國語人...仲見到個醜版如花0既女

仔...驚嚇程度簡直爆燈  ... 笑0左幾耐 ar ~ 即刻醒晒  ... 碧咸射罰球果然勁 ~ 窄角度勁射入

網...守龍門撲到都照入 ~ 超 Good  ... 1:0 完場... around 6 pm 先睇完...好"支力" @_@" ... 返

Hall 繼續整 Dinner ... last step... only 焗...之後就返 Rm MSN firm Cecilia & Ryan 8 pm on time

dinner ... Um ~ 失敗0既我又再一次衰係 Eng 手上... I think 我 yesterday 誤解0左 Cecilia 0既

message coz 係 Eng ... but 的確有 D 可惜...縱使唔知整成點都想 share it with my friends coz

last chance ... 冇晒 pealla 0既調味料...用晒 +_+" ... 知道自己0既 Eng 屎到成日聽唔明 or 睇唔

明...0個一刻0既感覺的確好差...原來自己一直讀屎片... Eng 的確係我0既死穴...因為衰 Eng 而不斷

repeat ... repeat 都唔 mind coz have Fun ... but 今次0既誤會的確有好強0既挫敗感  ... really

 want to give up ... 對於 Eng 我認輸...今次真係輸得好徹底... 無言  

8 pm 準時 Dinner ...影0左幾張相之後就留0左一盒西班牙海鮮飯俾 Cecilia ...本來打算開埋支

wine ( 0係西班牙買 ) but 最飲得0個個都唔0黎... Ryan 只係講0左句 if 開都係飲少少... so 我最終

都冇開 wine ... Um ~ 又 KO 多一個 promise coz 自從 1 st time 失敗0既西班牙焗飯之後應承0左

new flatmate Emily 會再整 coz Emily Sat 就走... 我仲有 1 個 promise 未對現 but last one so

easy for me ^^ ... today 終於可以 share Peallla with them again ( Emily, Danel, James & 希臘仔

 Visilice) 仍然唔識串佢0地 D name -_-" ... 其實都幾驚整得唔好食 ... lucky that Emily 食完

1 碗之後竟然 request 可唔可以再食...即刻開心番  ... 之後 James & Danel 都再 add 而

Visilice 因為太飽想 add 都唔得... Thanks 佢0地 so Much  ... 今次0既西班牙海鮮飯都算 ok ...

but 冇諗過佢0地會 like ... 有番 D 成功感 ^^ ... 食完飯之後... Ryan 就 try JD mix coke ... 佢

 like "Melabu"  多 D ... JD 太激... I like it ^^... but 我唔係 alcoholic just have Fun 先飲飲

^^ ... 之後就 Hea 係 Kitchen 同 D flatmate chat 0下 ~ 勁搞笑  ... around 10 pm dessert

time ... Cheese cake brought from Iceland ... share with them ~ so Happy  ... James 話會整

 white chocolate cheese cake ... 有 D 期待 ^^ ... 睇0黎因為 Emily 就走 also 佢0地 like share

0野食... so 已經牽起0左一股整0野食0既熱潮 ~ Ha ^0^ v ... chat 到 around 11 pm ... Ryan 返

Hall 而我就返 Rm ... 好"支力"  z_Z ... 一個人靜落0黎0既時候又再一次有好強烈0既挫敗感... 唔

知點解 also 解釋唔到...幾 down also 冇 mood ... 之後仲衰...勁瀉  ... 受夠...真係好憎自己...瀉完

就開始驚 D 飯有問題...希望0係我自己0既問題... 我唔想連累人... but 今次0既飯已經炒完再焗...

應該乜都熟透...MSN ask 0左 Ryan ...佢冇事 I think 應該冇事掛... Um ~ bath 完都0係睇 Fd 0既

 diary ...

傷風咳仍然幾嚴重...改 plan 唔去 Host 住 or  應該減少接觸人...唔想傳染人...睇0黎都

need to 自閉0抖0下 lu ... also 有機會俾自己補打番 D diary & upload 番 D 靚相 ~ Ha






訪客留言 (返回 octopusnls 的日誌)


littlesilver 於 2006-06-27 01:51 PM 發表:
成日整西班牙炒飯,幾時整黎試下先?~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

整炒飯 no problem  but 唔係西班牙 lu ...
coz 已經用晒 D 調味料 ^_^" ...
只可以整 my style 0既海鮮炒飯  ^^
Anyway 返到 HK 搵日去你屋企玩
打籃球, 打機 & 同你 2 隻貓 大細 L 玩
Posted at 2006-06-28 11:18 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]