octopus 回憶錄
Just for fun ^_^" ... 得閒就會記低所有0野 ~ Hehe ^^ ...留言 0係我打日記0既推動力 ~~~ !!!
P.S. 期待你0地0既留言 ^^
octopusnls
暱稱: octopus
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
... ...
@_@"
應該開始忙 ^^"
忙 x_X
2007 last day ^^
文章分類
全部 (681)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 681
留言總數: 262
今日人氣: 126
累積人氣: 10387
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 6 月 26 日  星期一   雨天


地獄黑仔王 with blue mood x_X 分類: 未分類

9:30 am 左右起身 online MSN coz yesterday 打算朝早去 Ryan 0既 Hall 搬番 Melinda D 0野

暫放係我度...點知落雨  就掛網 sleep 番  ... 12:30 左右先再醒... then 就食 Lunch ... 出前一

丁辣米粉 + 煎火腿蛋 ~ Good  ... 上網睇 result ...仲未出 -_-" ... 1 pm 幾熄機打算出去 ALDI

買0野... 點知又 crap  ... 感覺好灰  ... 2 pm 幾決定去 book time 睇醫生... 點知 summer

break -_-" ... 要打電話 book ... 係咪咁黑 ar ... save 0左個 No. 之後就去 ALDI ... 越行就越

灰...仲淋到濕晒  ... blue mood ... 有作賤自己0既感覺... down 到極點...around 3 pm 幾去到

ALDI 竟然 close ... only today close lor ... What's up ar ... 地獄黑仔王都非我莫屬 la  ... 黑開

有條路...我都冇0野好講  ... 之後就漫無目的咁行...行行0下就去0左 Tesco 買0野...4:30 pm 0左

右先返 Hall ...路過 Robbins Hall ... P6 應該有人住... coz 見 Kitchen 有燈...好想住番 Robbins

 ... Robbins 有好多開心0既回憶... also 我真係唔想 fixed shower  ... 每次行過 Robbins 都諗

番好多0野... 有開心...有唔開心...好多好多0既回憶...感覺怪怪 +_+" ... Anyway 已經 past 0左...剩

低0既只有回憶...人始終都要面對新0既事物...now 搬0左去 Pilgrim Hall around 1 wk 都開始習慣

& 要重頭認識新 flatmate  ... new flatmate 咁 nice & friendly 其實都幾 Good 0既  but

only stay 1 month 0既時間我覺得太短 lu +_+" ... Um ~ 返到 Hall 超"支力"   仍然傷風咳... 仲

有 D 頭痛  ...見到 Good 0野 so 就用 DC 周圍影 also 影0下 Pilgrim ... then 就 online MSN

again ... 同 Aiko chat 0左一陣... Happy 番  coz 佢話我返 HK 會整 tiramisu ~ Yeah v ^0^ V

Lucky ^^ ... 一直覺得佢整 cake or dessert 好 pro. ...佢整0既 tiramisu, cake , mousse etc. 樣樣

都好好味...仍然印象深刻  ...之後就繼續 upload 番 Spain 0既 photos ^^ ... & 同 Kit MSN ...

佢都 like 睇波... but 我唔係成日睇 so 唔係好知 ^_^" ... 睇0黎我要留意多 D 先得  ... 7 pm 幾

Dinner time ^^ 叮番熱 D Pealla ... 已經冇即日食咁好食 lu ... so 原本留俾 Cecilia 0個盒 I think

安全理由都係唔俾佢食會好 D ...食完 Dinner drink 0左杯 JD mix coke ... today 唔知仲乜勁冷

清...maybe Emily tomorrow Exam , Danel still placement working 未返, James 又灰0左 coz 佢隻

腳 at least 2 months 先可以復原... health is the most important thing ... 我明... 返 Rm Hea 0左一

陣繼續 upload photo ... 9 pm 幾再出 Kitchen Hea... Emily 溫 Exam ... Vicilis 就食 Dinner but 佢

都冇 mood ... coz 佢好 sleepy ...我都好 sleepy so drink 0左杯 coffee  around 10 pm 就同

James 做 Emily 0既 Exam 練習對象... Emily study 物理治療... tomorrow last 一科 Exam 實習

試... practice 到 12:30 pm 先 KO ... 希望 help 到佢 la ... then bath & 例行公事 ^_^" ... 之後同

 Loka MSN 0左幾句...打0下 diary 咁又 3:45 am -_-" ... 好 sleepy ... sleep






訪客留言 (返回 octopusnls 的日誌)


小雲 於 2006-06-28 12:05 AM 發表:
病就唔好亂食野, 例如: 辣
我都食緊藥, 之前病得嚴重時我都有戒口架!!

我諗你個fd (Danel) 個串法係Danielle, 唔知岩唔岩架.

仲有呀, 你唔好咁灰得唔得?? 你英文唔差呀, 因為你經常接觸, 唔會生疏之餘仲會越黎越好, 相反, 我退步左v.v
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

ok ok ... but 我不嬲都百無禁忌 ^_^" ... Anyway ~ Thanks
I think 你串0岩佢個 name ^^ ... 勁 ar ^0^ ...
你叫我唔好灰...你自己又話退步0左...咁同我灰冇分別 ga bor
你0既 Eng 不嬲都好好 ^^ 我話0既 ~ 係 Eng 好好0既小朋友 ~ Haha
見你咁耐都冇打日記...new job 一定好 busy "_"
你都要 Take care ar
Posted at 2006-06-28 11:24 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]