octopus 回憶錄
Just for fun ^_^" ... 得閒就會記低所有0野 ~ Hehe ^^ ...留言 0係我打日記0既推動力 ~~~ !!!
P.S. 期待你0地0既留言 ^^
octopusnls
暱稱: octopus
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
... ...
@_@"
應該開始忙 ^^"
忙 x_X
2007 last day ^^
文章分類
全部 (681)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 681
留言總數: 262
今日人氣: 39
累積人氣: 10442
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 6 月 27 日  星期二   陰天


仍然黑仔...悶爆0左 o_O" 分類: 未分類

7 am 幾 ... 9 am 幾 ... 10 am 幾醒完又 sleep 又再醒 ~ What's up ... 11:30 pm 終於頂唔順起身

but 其實仍然好 sleepy  ... online MSN 竟然 sign in error ... 搞乜 ar ... 黑開有條路...仍然黑仔

-_-" ... try 0左幾次... reboot 0左都係 sign in 唔到 MSN ... 出 error box @_@" but 上網係 no

problem lor ... 最諷刺0既係可以 login 入 MSN Space ... 唉 ~ 點解要咁對我 ar +_+" ... 唯一同

Fd 0既聯絡都冇埋...真係要講句"yard"  u_u ... 灰到爆0左...只好 off 機期待一陣 Pilgrim 0既

network 會冇事  ... 冇 mood 之際要 rush 去洗衫先 then back to Hall 食 Lunch ... 整0左

cream cheese 火腿三文治 + coffee ...唔係我想要0既 cheese I think 又買錯0左 but 都 ok 0既

Good ^^ ... Lunch 完時間0岩0岩好可以去 dry 衫...再開機 try MSN ... 都係唔得  ... 2 pm 幾繼

續 dry 衫...途中收到媽咪0既 call ... YM webcam chat ... so 返 Hall online YM ... 同佢 chat 0左

好耐...話佢知 10 日0既西班牙 only 用0左 HK $1000 左右...就俾佢話我慳住食...我冇 but 的確難

以置信 +_+" ... 就連我自己都有 D 後悔...應該 try 多 D 0野食 & 買多 D 手信... 基本上買0左好

多0野食做手信 but 我一向0既作風係買 Key chain...coz I like ^^ ... maybe 人就係咁~ 成日都係

冇0左先0黎後悔... Um ~ YM 過程中都算 lucky 其實要忍住咳都幾辛苦...我唔想俾媽咪知我病

0左... chat 0左勁耐...其實都冇乜0野講... just let her 見多我一陣 ^_^" ... I think 佢 today 0既心

情應該幾 ok ... coz 佢問我 apply Master 0既0野搞成點...我0既 reply 係 re-exam then 再

study Master ... 佢 only 笑住 reply me ... 話我成日都係 lucky 咁 just pass -_-" ... 不過今次我

好肯定我係地獄黑仔王... Sep 一定要返 UK resit ( re-exam ) @_@" ... 點都好 la ... 我仍然好

迷網... 讀 or 搵0野做...真係好難決擇  ... chat 到 around 3 pm 幾就去收番 D 衫... 再 call

Ryan firm 番佢一陣會去佢度拎埋 Melinda 0既0野暫放係我度... 點知 firm 0左時間之後又

crap  ... SMS 佢 delay  +_+" ...之後就收到 Melinda 0既 call... chat 0左一陣...再收 Ryan 0既

 SMS 佢出0左 TK Maxx... 最終 4:30 pm 左右先拎個喼去 St Thomas court join Ryan ... 2 箱

0野其實唔多 but 個箱0既 size not fit in my 喼...唯有拆散放入喼...真係滴晒汗 ar  ... 同 Ryan

搬0左 2 round 就 KO 晒 D 0野 also 佢發現我 today 0既口頭禪係"yard"... coz 短短0既一陣

已經講0左唔知幾多次~ 真係"yard"  ... 無他0既 ~ coz I think 我的確需要發洩一下 ^_^" ... 之

後就執 Rm ... also 再 try MSN ... 仍然 error T_T ... 執到 around 7 pm 就 KO 晒 D 0野... 基於

 Ryan 0既 suggestion 我都係將 Melinda 0既0野放係 easy 拎0既位好過放係床架下面... so 間

Rm 0既空間感少0左...仲有 D 混亂0既感覺... Melinda 17 July 凌晨先返Plymouth 拎番 D 0野入住

 Robbins Hall ~ 希望到時順利 la  ...Dinner time KO 埋盒 pealla + JD mix coke  ... also 同

Vicilis (唔識串-_-") chat 0左一陣... then 就返 Rm Hea ... 冇得 MSN 好悶 ar  ... 出番 Kitchen

 Hea ... 原來有個 new flatmate ... 聽佢0地講係 old 0既... 之後就 keep chatting with them

around 10 pm 就見到個佬 new flatmate...study short Eng course for 教人 Eng ... so 佢都算係

teacher ... 唔多0岩咀形... so D 氣氛都變得怪怪... new flatmate tomorrow 開學 study 1 month ...

so 佢 chat 0左一陣就返 Rm ... Emily , James & Dannelle 繼續玩毛巾大戰 tear towel ... 其實已經

打0左幾日... so funny ^^ ... 連我都 join 埋佢0地一齊顛 ^_^" ... but 我始終都唔會打人... so just

try try 打0下 wall ... 都幾勁 ~ Ha  玩玩0下打到入0左 James 間 Rm then 再入 Dannelle 間

Rm ~ 佢間 Rm 好大 ga ~ 幾 Good ^^ 之後就埋我間 Rm ^_^" ... 冇耐 Emily 就話聽到 new

flatmate shout "shut up"  so 大家就返入 Kitchen 再玩... 激戰完就 chat ... 我好多時都聽唔明

"_" ... but 佢0地玩0左個新 game call What would U rather ... 講0左 2 樣0野 2 揀 1 ... 有 D 似

 true or dare ... so 知多0左佢0地0既0野... 最衰 Eng 屎 +_+" ... 始終有 D 聽唔明... but 講起

drunk ...我未 try 過 so 佢0地 invite me Thur night 一齊去 Pub 不醉無歸  我 only 想係

Hall 自醉... if 搞到係眾人面前嘔就唔好 la ^_^" anyway if they go I will go but 唔會 drunk ...

coz 佢0地係 farewell Emily Sat 走 ... 玩到 12:00 幾先返 Rm bath ... 2:15 am 終於 sign in 到

MSN ...仲有 1 個我唔識0既人 add 0左 me -_-" ... 近排多0左唔識0既人 add me ... but 我係唔會

同佢0地 chat ... coz 我識 fd 0既原則係識0左先會 add 人 chat ... never add 人再識 ~

no way -_-" ... 打埋 diary 都 4 am 幾 ... 又要 sleep






訪客留言 (返回 octopusnls 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]