11 am 先醒 ... 一起身又 crap ... 好討厭 then 食0野 yoghurt + 多士 & coffee ^^" ... 之後就返
0左 Uni. student office 拎番 John 0既 ref. KO 0左之後就去0左 Art Gellary ~ 地方細細 but
有好多動物標本... 勁 Good ... I like 所有0既動物 ^^ ... 好快就行完 then 返 Hall Hea ... 心情
麻麻 so 隔0左一陣都再出去行...我鍾意出去行總比留係 Hall 度好 ^^ ... 人畢業我畢業...講真我真
係冇乜感覺...本來應該開心0既... 就0黎畢業禮 but 唔知點解我冇感覺 ... 有 D 0野其實自己知
自己事... maybe 只有繼續期待... 一個人0既感覺的確好 free ...但係如果有得揀我會 prefer 同 fd
一齊 ... Um ~ 行0左一陣就去0左 Sainsbury's & Tesco 買0野... 已經要開始買 D chocolate &
candy 做 gift ^_^" ... 返到 Hall send 0左封 E-mail 俾 OTC ... 問0下 Iris if 我返0左 HK 之後
有冇 par-time job 做... coz 我要玩 but 要玩得 free 就一定要用自己 $ ... 希望有得做 la ...之
後都係 Hea ... 死 la ~ 開始覺無聊添 o_0" ... today 早0左食 Dinner ... 6:30 pm 左右就整0左罐
頭湯 mix 雜菜螺絲粉 & 買0左 2 件 ready 雞件 ~ & apple ^^... 好 Full ... 都係同 Ricardo &
Teacher chat ... 終於 ask 0左知個 teacher 叫 Paul ^_^" ... 其實佢唔係好友善 also 成日整完0野
食唔記得熄爐...得人驚 ... I think 佢 try 過 at least 3 次 ... 好有危機會有意外... 我只可以用
古怪0黎形容佢... 1 樣米養百樣人...真係乜人都有...為人師表可以不問自取 flatmate 0既0野0黎用
都幾難以想像 ^_^"... Hea 到 8 pm 返 Rm ... 勁 sleepy ... Hea 到 9 pm 左右就 bath ... 之後就睇
fd 0既 diary ... 仲同 Kit MSN 0左幾句.... coz 佢0岩岩睇完 SHE concert ... so Good ^^ ... then
我打番 Spain 0既 diary 點知冇 la la 暫定服務 so 就轉0左去 MSN space upload photos ... 1 am
左右已經悶爆0左...提早 sleep ... 真係難以置信 -_-" ...
7 月 14 ...鬼節... but 係計農曆 coz 我0既農曆生日係鬼節之前幾日~ 好邪~ Ha 如果鬼節出世
I think 都幾好玩 ^^ ... coz 我係凌晨 12:00 出世... 已經好邪 ... maybe 我係天煞孤星 
|